نامه زنان زندانی به دادستان تهران درخصوص وضعیت فاطمه (آتنا) دائمی

0
457

هجده نفر از زنان زندانی بند زنان زندان اوین در نامه‌ای به عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران از این مقام مسئول در دستگاه قضایی خواستند تا به وضعیت فاطمه (آتنا) دائمی که در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد، رسیدگی کند.

 مهوش شهریاری، فریبا کمال‌آبادی، مریم نقاش‌زرگران، الهام برمکی، الهام فراهانی، زهرا ذهتابچی، نیگارا افشارزاده، مهرناز حقیقی، گلرخ ایرایی، نازنین زاغری، نسیم باقری، آفرین نیساری، مریم اکبری منفرد، مریم النگی، معصومه ضیاء، لیلا جعفری، آزیتا رفیع‌زاده و نرگس محمدی؛ نامه به دادستان تهران را امضا کرده‌اند.

به گزارش حبرنامه ملی ایرانیان به نقل از سایت کانون مدافعان حقوق بشر،متن نامه زنان زندانی بند زنان زندان اوین به دادستان تهران در خصوص وضعیت خانم دائمی به شرح زیر است:

جناب آقای جعفری دولت آبادی
دادستان محترم تهران

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند سرکار خانم فاطمه دائمی از تاریخ۹۶/۱/۱۹ در اعتصاب غذا هستند. ما هم‌بندی‌هایشان فارغ از پرداختن به مطالبات ایشان بر اساس موازین و دغدغه‌های انسانی و اخلاقی، در ملاقات با دادیار ویژه، جناب آقای حاجی‌مرادی و قاضی اجرای احکام دادسرای مقدس، جناب آقای عباسی درخواست نمودیم تا مطابق قوانین و اختیارات مراجع قانونی، نسبت به رسیدگی به این امر اهتمام ورزیده و به لحاظ زمانی روند رسیدگی را تسریع نمایند. متأسفانه علی‌رغم تداوم اعتصاب غذای خانم دائمی و وخامت وضعیت جسمی‌شان، پی‌گیری‌های خانواده و وکیل تاکنون به سرانجام نرسیده و ادامه اعتصاب موجب نگرانی ما شده است.
لذا از آن مقام قضایی تقاضا داریم دستور لازم جهت رسیدگی صادر نموده و با بهره‌گیری از اختیارات قانونی خویش روند رسیدگی را تسریع نمایید.

مهوش شهریاری، فریبا کمال‌آبادی، مریم نقاش‌زرگران، الهام برمکی، الهام فراهانی، زهرا ذهتابچی، نیگارا افشارزاده، مهرناز حقیقی، گلرخ ایرایی، نازنین زاغری، نسیم باقری، آفرین نیساری، مریم اکبری منفرد، مریم النگی، معصومه ضیاء، لیلا جعفری، آزیتا رفیع‌زاده و نرگس محمدی.