ناتالی پورتمن منتظر ظهور زنان ابرقهرمان است

0
706

در حالیکه استودیو مارول اعلام کرده قصد دارد در تبدیل آثار کمیک استریپ به فیلم سینمایی توجه بیشتری به دادن نقش‌های اول به زنان قهرمان داشته باشد، ناتالی پورتمن از این اتفاق حمایت کرد.

 مارول استودیو از شرکت های پیشرو در تبدیل آثار کمیک استریپ به فیلم‌های سینمایی است و تاکنون هم فیلم‌های زیادی را بر این ساس ساخته ولی نکته مهم درباره تولیدان این استودیو این است که آنها نقش‌های اول را به قهرمانان زن نداده‌اند. شخصیت‌هایی چون کاپیتان مارول، شی-هالم، بلک ویدو و بسیاری دیگر هیچ کدام تاکنون نقش اول نبوده‌اند.

شرکت مارول استودیو تا به حال هیچ کدام از ماجراجویی‌های این زن ها را به صورت مستقل و با نقش اول وارد دنیای سینما نکرده است و حالا لوییس دسپوزیتو یکی از تهیه‌کنندگان این شرکت به تازگی درباره ساخت فیلم‌هایی با حضور ابرقهرمانان زن در نقش اول صحبت کرده است.

پس از آن هم ناتالی پورتمن در مصاحبه‌ای از علاقه خود برای دیدن فیلمی ‌با حضور یک ابرقهرمان زن صحبت کرد. ناتالی پورتمن همچنین گفت که درباره چنین پروژه‌ای حرف‌هایی شنیده که می‌تواند امیدوار باشد آرزویش به واقعیت تبدیل شود.

ناتالی پورتمن گفت: در تاریخ سینما زن‌های قوی بسیاری در نقش های فرعی وجود داشته‌اند اما دیدن یک شخصیت زن مرکزی در فیلمی مستقل خیلی هیجان‌انگیز است. فکر می کنم در آینده نزدیک می توانم چنین فیلمی ‌را ببینم.

ناتالی پورتمن به تازگی در فیلم “تور: دنیای تاریک” نقش “جین فاستر” را بازی کرده. فیلمی که مارول استودیو تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت و بر اساس یک داستان کمیک نوشته شده بود. “تور: دنیای تاریک” قرار بود به کارگردانی “پتی جنکینز” ساخته شود، اما چند ماه بعد وی پروژه را ترک کرد.

6754636475

پورتمن، از این اتفاق رنجیده خاطر شد و اعلام کرد که از رفتن جنکینز خوشحال نشده است، اما به هر حال باید کارش را به عنوان بازیگر این فیلم انجام می‌داد.

پورتمن در این باره اظهار کرد: من خیلی ناراحت شده بودم چون پتی جنکینز زن فوق العاده‌ای بود. من از کار کردن با او هیجان زده بودم اما درک می‌کنم چرا جنکینز خواست پروژه را ترک کند و البته “آلن تیلور” (کاگردان جایگزین جنکینز) نیز واقعاً کارگردان شگفت انگیزی است، به همین دلیل این اتفاقات تلخ و شیرین با هم همراه بود.

“تور: دنیای تاریک” در ماه نوامبر اکران خواهد شد.