ناتالی پورتمن بازیگر نقش همسر رییس جمهوری پیشین آمریکا می شود

0
328

ناتالی پورتمن برنده اسکار بهترین بازیگر زن سال ۲۰۱۱، قرار است در یک فیلم زندگینامه‌ای در مورد ژاکلین کندی، نقش همسر رییس جمهور آمریکا در دهه شصت میلادی را بازی کند.

به گزارش بی بی سی، این فیلم داستانی که نامش «جکی» است، زندگی ژاکلین کندی را چهار روز پس از ترور همسرش جان اف کندی در نوامبر ۱۹۶۳ به تصویر خواهد کشید.

«جکی» شکل خودمانی نام ژاکلین در آمریکا است.

وینسنت ماراوال از سازندگان این فیلم به مجله وریتی گفته است: فیلم «جکی» درباره روزهایی است که ژاکلین کندی همه چیزش را از دست داده بود اما به یک نماد تبدیل شد.

فیلم ژاکلین را کارگردان شیلیایی، پابلو لاراین کارگردانی می‌کند.

او پیش از این فیلم «نه» را کارگردانی کرده بود که موفق شد جوایز متعددی کسب کند.

فیلم «نه» هم موضوعی سیاسی داشت و درباره یک تیم تبلیغاتی است که کمک کرد آگوستو پینوشه دیکتاتور شیلی در سال ۱۹۸۸ سرنگون شود.

تهیه کننده فیلم «جکی»، دارن آرونوفسکی است که پیش از این فیلم «قوی سیاه» را با بازی ناتالی پورتمن تهیه کرده است.

ناتالی پورتمن این هفته به شهر کن رفته است تا فیلم تازه‌ای را که خودش برای اولین بار کارگردانی و در آن بازی کرده معرفی کند. «قصه عشق و تاریکی» فیلمی است که پورتمن کارگردانی کرده است.

ژاکلین کندی، کسی که قرار است ناتالی پورتمن نقش او را بازی کند همسر جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا بود. بر اساس نظرسنجی موسسه گالوپ او یکی از محبوب‌ترین بانوان اول کاخ سفید در میان آمریکایی‌ها بوده است.جان اف کندی در حالی ترور شد که ژاکلین در کنارش در اتومبیل نشسته بود.

قرار است این فیلم، چهار روز از زندگی اکلین کندی را پس از این ترور روایت کند.