ناتالی دورمر به «جنگل» ترسناک پیوست

0
508

بازیگر فیلم‌ «راش» ران هاوارد و «مشاور حقوقی» ریدلی اسکات و سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» قصد دارد با فیلم ترسناک «جنگل» در مسیر ستاره شدن قدم بردارد.

پروژه تولید فیلم «جنگل» (The Forest) که داستانش در جنگلی مخوف در ژاپن می‌گذرد و خبر ساخته شدن آن از سال گذشته مطرح شده است، با ورود ناتالی دورمر به‌عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم به‌مرحله تولید نزدیک شد. به‌نوشته ورایتی فیلم‌نامه «جنگل» را دیوید س. گویر نویسنده سه‌گانه «بتمن» (یا «شوالیه تاریکی») کریستوفر نولان و همچنین «مرد فولادین» نوشته که خود از تهیه‌کنندگان این فیلم ترسناک است.

فیلم‌نامه «جنگل» را نیک آنتوسکا و سارا کورنوال بازنویسی کرده‌اند و کارگردان جوان و بااستعدادی به‌نام جیسن زادا که چند فیلم کوتاه در کارنامه دارد، از سال گذشته به‌عنوان کارگردان این فیلم شرکت تولیدی لاوا بیر انتخاب شده است. شرکت فوکوس فیچرز نیز حق پخش این فیلم را که هنوز در مرحله پیش تولید است از چند ماه پیش خریداری کرده و اردیبهشت ماه امسال در جریان جشنواره کن در فرانسه اعلام کرده است که فیلم «جنگل» در تاریخ 8 ژانویه 2016 (18 دی 94)  ‌به اکران عمومی خواهد رسید.

داستان فیلم «جنگل» در جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن می گذرد، که در آن کشور به عنوان مکانی که عده زیادی در آن خودکشی کرده‌اند، شهرت دارد. یک زن جوان آمریکایی به‌دنبال خواهر دوقلوی ناپدید شده‌اش به آن جنگل سفر می‌کند و در آنجا با اشباح و مضطرب و خشمگینی که آن جنگل نابودشان کرده است، مواجه می‌شود.

 به‌ گزارش آنا، ناتالی دورمر بازیگر متولد 1982 در برکشایر انگلستان از سال 2003 با نقش‌آفرینی در چند سریال تلویزیونی وارد حرفه بازیگری شد و اولین بار در سینما نقش کوتاهی در فیلم «بی‌عیب‌ونقص» محصول 2007 به کارگردانی مایکل رادفورد در کنار دمی مور و مایکل کین ایفا کرد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «دبلیو.ای» به کارگردانی مادونا، «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو»، «راش» و «مشاور حقوقی» حضور پیدا کرد. وی هم‌اکنون به‌عنوان بازیگر نقش مارگاری تایرل در سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» شهرتی به هم زده است و به‌زودی با دو فیلم بعدی مجموعه «عطش مبارزه» با عنوان فرعی «ماکینگ‌جِی» در کنار جنیفر لارنس روی پرده نقره‌ای ظاهر خواهد شد.