میانه جانی دپ و«جرم سیاه» به هم خورد..

0
284

جانی دپ از بازی در درام شرح‌حال گونه و اجتماعی «جرم سیاه» انصراف داد. او قرار بود در این فیلم، در نقش جیمز وایتلی بالگر خلاف کار قدیمی بازی کند.

 به گزارش فارس، علت کناره‌گیری جانی‌دپ از همکاری با این پروژه، اختلاف او و تهیه کنندگان فیلم بر سر رقم دستمزد وی بوده است.

جانی‌دپ ماه گذشته رسما اعلام کرد که در «جرم سیاه» بازی خواهد کرد. وی زمان فیلم‌برداری این فیلم را مدت کوتاهی پس از پایان فیلم‌برداری درام علمی تخیلی«برتری» اعلام کرده بود.

«برتری» با حال و هوای علمی تخیلی خود، هم‌اکنون در دست تولید است و کار فیلم‌برداری آن تا یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

JohnnyDeppApr2011

جانی‌دپ قرار بود برای بازی در «جرم سیاه» یک دستمزد 20 میلیون دلاری بگیرد. این رقمی است که وی به صورت معمول، برای بازی در هریک از فیلم‌های خود می‌گیرد.

اما چند روز قبل، تهیه کنندگان فیلم با وی تماس گرفتند و گفتند به دلیل پیدا نکردن سرمایه‌گذار مشترک برای تولید فیلم، او بایدبه یک دستمزد 10 میلیون دلاری رضایت دهد.

از قرار معلوم، تهیه کنندگان «جرم سیاه» در زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی کن نتوانسته‌اند سرمایه‌گذار مشترکی برای آن پیدا کنند و بازاریابی‌شان در این رابطه ،ناموفق بوده است.

در حال حاضر، «جرم سیاه» باید با هزینه‌ای 60 میلیون دلاری تولید شود و بر همین اساس، تهیه کنندگان نمی‌توانند یک سوم هزینه‌های تولید را به عنوان دستمزد به جانی‌دپ بپردازند.

جوئل اوگرتن در این فیلم در نقش جان کانلی مامور اف‌بی‌آی بازی می‌کند. او مامور دستگیری وایتلی بالگر است و در تمام طول قصه فیلم، مشغول یک موش و گربه بازی با اوست.

این درام جنایت‌کارانه را بری لوینسن براساس فیلم‌نامه‌ای از جز باترورث کارگردانی می‌کند. مشخص نیست به دلیل کناره‌گیری دپ از این فیلم، روند تولید و فیلم‌برداری آن دچار توقف خواهد شد یا خیر. «جرم سیاه» برای تابستان سال 2014 به روی پرده سینماها خواهد رفت.

جانی دپ در پنجمین قسمت مجموعه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» دوباره در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی خواهد کرد. ولی نام بقیه بازیگران آن هنوز قطعی نشده است.

دیروز اعلام شد اسپن ساندربرگ و یواکیم رنینگ کارگردانان فیلم پرفروش و اسکاری سوئدی «کون-تیکی» ،برای کارگردانی این مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه انتخاب شده اند.

کلید فیلم‌برداری فیلم ماه ژانویه سال 2014 زده می‌شود. جف ناتانسن فیلم‌نامه قسمت پنجم فیلم را نوشته ولی هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه آن در دست نیست.