«مک کلین» نام رسمی پروژه آینده «جان سخت» شد

0
235

یکی از سخنگویان کمپانی فاکس قرن بیستم تایید کرد که قسمت بعدی فرنشایز «جان سخت» دیگر عنوانش «سال اول» نیست و «مک کلین» نام دارد.

لورنزو دی بوناونتورا یکی از تهیه کنندگان فیلم جدید «جان سخت» به امپایر گفت: با انتخاب نام «مک کلین» برای عنوان فیلم، می خواهیم نشان دهیم که در این قسمت بیش از همیشه با شخصیت جان مک کلین آشنا می شویم.

وی علاوه بر این درمورد گمانه زنی هایی که گفته می شود داستان فیلم بیشتر بر جوانی مک کلین متمرکز است، توضیح داد: نمی دانم شما «جان سخت» بدون بروس را چگونه تصور می کنید. این ایده که نقش بروس ویلیس در این فیلم چندان چشمگیر نیست اصلا درست و دقیق نیست. ما می خواهیم جان مک کلین را در بیست سالگی کشف کنیم اما نسخه ۶۰ سالگیش نیز همانطور برجسته است.

لن وایزمن این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از کری و چاد هیس برای کمپانی فاکس کارگردانی می کند.

در اکتبر ۲۰۱۵ لن وایزمن در صفحه توییتر خود عکسی با عنوان «جان سخت: سال اول» گذاشته بود که موجب شد گمانه زنی در مورد عنوان پروژه آینده «جان سخت» شکل بگیرد.

به گزارش مهر به نقل از رپ، مجموعه فیلم های «جان سخت» در مورد شخصیت جان مک کلین کارآگاه پلیس نیویورک و لس آنجلس است که دائما در موقعیت های سخت و دشوار قرار می گیرد. اولین فیلم این مجموعه سال ۱۹۸۸ ساخته شد و آخرین آن با نام «یک روز خوب برای جان سخت» در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. فیلم های «جان سخت» تاکنون ۵۰۴ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا فروش داشته اند.