مک‌کاناهی به جنگ داخلی آمریکا می‌پیوندد

0
186

فیلم تاریخی «کشور آزاد جونز» با بازی متیو مک‌کاناهی وارد مرحله تولید شد و گوگو مباتها-رائو نیز برای ایفای نقش مقابل به بازیگر «باشگاه مشتریان دالاس» پیوست.

 متیو مک‌کاناهی قرار است در فیلم «کشور آزاد جونز» (Free State of Jones) که درامی تاریخی درباره جنگ‌های‌ داخلی آمریکا در قرن نوزدهم است، نقش یک شخصیت واقعی را بر عهده بگیرد.

به‌ گزارش آنا به نقل از TheWrap ؛ خانم گوگو مباتها-رائو، بازیگر انگلیسی آفریقای جنوبی/قفقازی تبار فیلم‌های «فراسوی چراغ‌ها»، «بِل» که به زودی با «سر برآوردن ژوپیتر» واچوفسکی‌ها و همچنین در «کل حقیقت» در مقابل کیانو ریوز به‌روی پرده خواهد آمد، نقش یک شخصیت تاریخی دیگر را در مقابل مک‌کاناهی ایفا خواهد کرد.

مک‌کاناهی در فیلم «کشور آزاد جونز» نقش شخصیتی به نام نیوتن نایت را بازی می‌کند که به یک برده به نام ریچل علاقه‌مند می‌شود و رهبری شورشی علیه نیروهای کنفدراسیون که در ایالات جنوبی آمریکا حامی برده‌داری بودند را بر عهده می‌گیرد. گری راس، نویسنده و کارگردان «عطش مبارزه» و «سیبیسکوییت» فیلم‌نامه این درام تاریخی نوشته است اما مشخص نیست که آیا کارگردانی را نیز بر عهده خواهد گرفت یا نه. این فیلم قرار است با بودجه 65 میلیون دلار STX Entertainment تولید شود  و گری راس همراه با اسکات استابر و جان کیلیک آن را تهیه می‌کنند.

متیو دیوید مک‌کاناهی متولد 1946 در تگزاس، حرفه بازیگری سینما را از سنین بیست سالگی آغاز کرده و در فیلم‌هایی مانند «پسرهای نیوتن»، «تک ستاره»، «آمیستاد»، «زمانی برای کشتن»، «برنامه‌ریز عروسی»، «تماس»، «یو 571»، «مایک جادویی»،  «جو قاتل»، «گرگ وال‌استریت»، «ماد»، «بین‌ستاره‌ای» و سریال «کارآگاه واقعی» بازی کرده است. وی برای ایفای نقش مردی رو به مرگ به علت ابتلا به ایدز که راه نجات جان عده‌ای زیاد از بیماران را پیدا کرد و با مفاهیم تازه‌ای در زندگی آشنا شد، در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» در مراسم اهدای جوایز اسکار 2014 بهترین بازیگر مرد نقش اصلی شناخته شد. متیو مک‌کاناهی اخیراً بازی در «دریای درختان» را به پایان برده و این روزها مشغول صداپیشگی در انیمیشن «کوبو و دو سیم» است.