موگلی پیدا شد

0
311

بازیگر نوجوان برای ایفای نقش موگلی در فیلم «کتاب جنگل» دیسنی انتخاب شد.

پسر 10 ساله ای به نام نیل ستی قرار است در نسخه جدیدی که از انیمیشن مشهور «کتاب جنگل» ساخته می‌شود، در نقش موگلی بازی کند.

پس از یک جستجوی گسترده سرانجام دیسنی موفق شد بازیگر نقش اول فیلم بعدی اش را پیدا کند.

نیل ستی 10 ساله که از نیویورک است، در فیلم دیسنی در نقش پسر نوجوانی بازی می کند که در جنگل با حیوانات بزرگ شده است. او تنها بازیگر این فیلم خواهد بود و بقیه شخصیت های فیلم از ترکیب بازی زنده با انیمیشن شکل می گیرند.

دیسنی قصد دارد این فیلم را به صورت سه بعدی در تاریخ 9 اکتبر سال 2015 اکران کند.

این فیلم را جان فاورو بر مبنای فیلمنامه ای از جاستین مارکز می سازد.

تاکنون قطعی شده که ادریس البا در نقش شیر کان ببر خطرناک جنگل صداپیشگی می کند. بن کینگزلی نیز صدای باگیورا پلنگ سیاه خواهد شد و اسکارلت جوهانسون و لوپیتا نیونگ او نیز در دیگر نقش ها صحبت می کنند.

فاوارو با تاکید بر این که مهمترین عنصر فیلم پیدا کردن بچه ای بود که باید در نقش موگلی بازی می کرد، گفت نیل از استعداد خوبی برخوردار است و شخصیتی کاریزمایی دارد. او افزود: بار بزرگی بر شانه های ظریف او قرار دارد و من مطمئنم او از پس این کار برمی‌آید.

این فیلم که اقتباس جدیدی از کتاب مشهور رودیار کیپلینگ است، به صورت آمیزه‌ای از فیلم و جلوه‌های ویژه ساخته می شود. حیوانات این فیلم با گرافیک کامپیوتری شکل می‌گیرند و بازیگران در نقش آنها صحبت خواهند کرد.

نیونگ او برای بازی در نقش «راکچا» گرگ مادری که موگلی را بزرگ کرد انتخاب شده و جوهانسن نیز قرار است صداپیشگی نقش «کا» مار پیتون بزرگی که حیوانات دیگر را هیپنوتیزم می کند و می‌خورد، برعهده بگیرد. «کا» پس از شیرخان ببر بزرگی که بزرگترین خطر جنگل محسوب می‌شود، دومین موجود خطرناک این فیلم است.

این کتاب که تاکنون اقتباس‌ های گوناگونی از آن شده است، بیش از همه برای انیمیشنی که در سال 1967 با اقتباس از آن ساخته شد، شناخته می شود. یک فیلم سینمایی نیز در سال 1994 با اقتباس از این کتاب ساخته شده است.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، موگلی، شيرخان و بالو چهره‌های شناخته شده و محبوب كتاب جنگل هستند. «کتاب جنگل» با الهام از جنگل‌های هندوستان و توسط رودیارد کیپلینگ برنده جایزه نوبل ادبی بریتانیا نوشته شده است.