مونیکا بلوچی در بیست‌وچهارمین فیلم جیمز باند بازی می‌کند

0
697

در کنفرانس مطبوعاتی عوامل تهیه فیلم «اسپکتر» که روزپنجشنبه برگزار شد، علاوه بر رونمایی از نام فیلم بیست‌و‌چهارم فرانشیز جیمزباند، نکات تازه‌ای در مورد آن اعلام شد.

در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه که در باکینگهام‌شایر، نزدیک به لندن با حضور تعدادی از عوامل فیلم بیست‌و‌چهارم جیمزباند، از جمله سام مندز کارگردان و دنیل کریگ و کریستوف والتز بازیگر برگزار شد، علاوه بر اعلام انتخاب عنوان «اسپکتر» (Spectre) برای این فیلم، چند نکته تازه در مورد پروژه تازه این فرانشیز سینمایی افشا شد.

دنیل کریگ و سام مندز
دنیل کریگ و سام مندز

رزاموند پایک، بازیگر 35 ساله انگلیسی فیلم‌های «دختر گم‌شده» و «غرور و تعصب» و «خشم تایتان‌ها» که در سال 2002 در فیلم جیمزباندی «روز دیگر بمیر» نیز در کنار پیرس برازنان که آن زمان نقش جیمز باند را بر عهده داشت، ایفای نقش کرده بود، بار دیگر در فیلم «اسپکتر» به داستان این جاسوس سازمان اطلاعات و امنیت انگلستان باز خواهد گشت. حضور دوباره یکی از بازیگران زن نقش مقابل جیمز باند یکی ازموارد سنت‌شکنی در مجموعه سینمایی جیمزباند به‌شمار می‌آید.

همچنین حضور مونیکا بلوچی، بازیگر 50 ساله ایتالیایی در جمع عوامل تهیه فیلم حکایت از  ایفای نقش بازیگر فیلم‌های «مالنا»، «مصایب مسیح» و مجموعه «ماتریکس» در فیلم تازه جیمز باند دارد. او در این فیلم در نقش شخصیتی به‌نام لوسیا اسکیارا ظاهر خواهد شد. به گزارش گاردین، لئا سیدو بازیگر فرانسوی «اراذل بی‌آبرو»، «مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح»، «آبی گرمترین رنگ است»، «هتل بزرگ بوداپست« و «سن‌لورن» نیز در این فیلم در نقش شخصیتی به‌نام مدلین سوان  در مقابل مأمور 007 ایفا خواهد کرد.

کریستوف والتز
کریستوف والتز

با آنکه قبلاً اعلام شده بود که کریستوف والتز در فیلم بیست‌وچهارم جیمزباند نقش یک شخصیت منفی دیرپای آثار جیمزباند به نام  بلوفلد را ایفا خواهد کرد (و با وجود آنکه نام فیلم «اسپکتر» به‌طور مشخص به گروه افراد زیر دست شخصیت بلوفلد اشاره دارد که در چند داستان جیمزباندی مورد اشاره قرار گرفته است) در سایت imdb.com از شخصیتی کریستوف والتز بازیگر آن است، با نام «اوبرهاوزر» نام برده شده است و احتمالاً استاورو ارنست بلوفلد تحت پوشش این نام به فعالیت مخفیانه خود ادامه می‌دهد.

آستون مارتین DB10
آستون مارتین DB10

هالیوود ریپورتر نیز پنجشبه‌شب در مورد خودروی جیمزباند بیست‌و‌چهارم گزارش داد که ده دستگاه خودروی دست‌ساز آستون مارتین DB10  که به‌صورت سفارشی در مقر شرکت آستون مارتین در گیدون انگلستان ساخته شده‌اند، برای فیلم‌برداری «اسپکتر» مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این نهمین مورد حضور آستون مارتین، خودرویی که نامش با جیمزباند گره خورده، در فیلم‌های این جاسوس افسانه‌ای است. از جمله موارد حضور این خودرو در فیلم‌های جیمزباند می‌توان به آستون مارتین DB5 در «گلد فینگر» محصول 1962 و «اسکای‌فال» محصول 2012 و آستون مارتین DB9 در «کازینو رویال» محصول 2006 اشاره کرد. خودروی دیگری که هالیوود ریپورتر پیشتر از نقش داشتن آن در صحنه‌های تعقیب‌و‌گریز فیلم اخیر جیمز باند نام برده، فیات 500 است.

با وجود آنکه بخش‌هایی از نماهای تعقیب‌و‌گریز و بدلکاری فیلم «اسپکتر» پیش از این گرفته شده، به‌گزارش BBC تولید این فیلم عملاً  از سه روز دیگر کلید می‌خورد و فیلم‌برداری نماهای اصلی آن با حضور بازیگران نقش‌های اصلی قرار است دوشنبه در باکینگهام‌شایر آغاز شود.

به‌ گزارش آنا؛ «اسپکتر»  قرار است در تاریخ 23 اکتبر 2015 (1 آبان 94) در انگلستان و 6 نوامبر 2015 (15 آبان 94) در آمریکابه روی پرده برود.