مورگان فریمن و جرارد باتلر به خاکسپاری نخست‌وزیر بریتانیا می‌روند

0
370

جرارد باتلر، ارون اکهارت و مورگان فریمن در ادامه فیلم «المپیوس سقوط کرده است» و در نقش‌ شخصیت‌های قبلی‌شان ظاهر می‌شوند.

فردریک باند که پیش از این فیلم درام «چارلی کانتری‌من» با بازی شایا لابف را کارگردانی کرده بود، برای کارگردانی قسمت دوم «المپیوس سقوط کرده است» انتخاب شده است. قسمت دوم این فیلم که عنوانش «لندن از دست رفته است» تعیین شده، توسط کمپانی میلنیوم ساخته خواهد شد.

جرارد باتلر، ارون اکهارت و مورگان فریمن بار دیگر در نقش‌ همان شخصیت‌های فیلم اول ظاهر خواهد شد. لوکیشن فیلم جدید از حیاط کاخ سفید به لندن منتقل می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است که سه شخصیت اصلی فیلم که در فیلم اول هم حضور داشتند یعنی یک مامور سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا (با بازی جرارد باتلر)، رییس‌جمهور ایالات متحده (با بازی ارون اکهارت) و همچنین سخنگوی خانه نمایندگان ایالات متحده (با بازی مورگان فریمن) در مراسم خاکسپاری نخست‌وزیر بریتانیا شرکت می‌کنند و بار دیگر همه چیز از کنترل خارج می‌شود.

کریستین گودگاست نسخه نهایی فیلمنامه را نوشته است. کمپانی فوکوس فیچرز مسئولیت پخش داخلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و قرار است آن را در ماه اکتبر اکران کند. باتلر، الن سیگل، مارک گیل و مت او تول از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فدردیک باند یک کارگردان موزیک‌ویدیو است که اولین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی‌اش را با «چارلی کانتری‌من» پشت سر گذاشت و این فیلم را در فستیوال سال 2013 ساندنس به نمایش گذاشت. او تا به حال در لیست انتخاب‌های ممکن کارگردانی بسیاری از فیلم‌های بزرگ حضور داشته و حتی یکی از شانس‌های اصلی کارگردانی قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» هم بود. حالا با قسمت دوم «الیمپوس از دست رفته است» می‌تواند یک فیلم بزرگ با بودجه‌ای بالا را کارگردانی کند.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، در «المپیوس سقوط کرده است» که مارس 2013 اکران شد جرارد باتلر در نقش مایک بنینگ تنها مامور مخفی سازمان اطلاعات ظاهر شده که پس از یک حمله رعدآسا که منجر به گروگان گیری رییس جمهور (آرون اکهارت) و معاون رییس جمهور می شود، از جهنمی که در کاخ سفید ایجاد شده جان سالم به در می‌برد و مشغول به فعالیت است.