موحدی کرمانی: ۹۵۰ نفر از مدیران در کشور غارتگری کرده‌اند

0
163

خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: از منبع موثقی گزارش رسیده که ۹۵۰ نفر در کشور غارتگری کرده‌اند و بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون دریافتی داشته‌اند که مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی هستند.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران درخصوص موضوع حقوق‌های نجومی گفت: مردم و مسوولین ما باید بدانند ثروتی که به عنوان بیت‌الملل وجود دارد مثل خونی است که در بدن است و باید به همه اعضا برسد و اگر نرسد ممکن است عضوی فلج شده یا منجر به مرگ انسان شود و یا انسان را علیل کند.

امام جمعه موقت تهران بیشتر این افراد را مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای، و شرکتهای دولتی» معرفی کرده که «حقوقی بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون از بیت‌المال دریافت می‌کرده‌اند.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: از منبعی موثق گزارش رسیده که ۹۵۰ نفر در این کشور غارتگری کرده‌اند. ۹۵۰ نفر حقوقی بین ۱۵ میلیون تا ۵۰ میلیون داشته‌اند که اینها مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی بودند که رقم بالاتر از ۵۰ میلیون را هم شنیدیم. اینها چه کسانی هستند که مثل زالو به این نظام چسبیده‌اند و خون آن می‌مکند و نمی‌گذارند این خون به مظلومین و محرومین برسد.