موافقت اوساسونا با حضور شجاعی در اردوی تیم ملی قبل از بازی با رئال..

0
424

باشگاه اوساسونا موافقت خود را با پیوستن مسعود شجاعی به تیم ملی ایران اعلام کرد و به این ترتیب او در بازی تیمش مقابل رئال مادرید حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته پایانی لیگ اسپانیا یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اوساسونا است. اوساسونا در بازی یکشنبه برابر رئال مادرید 8 بازیکن خود از جمله مسعود شجاعی را در اختیار نخواهد داشت. محرومان و مصدومان زیاد اوساسونا باعث شده است تا تیم پاپلونایی از چند بازیکن امید خود در بازی با رئال مادرید استفاده کند. آخرین غایب اوساسونا برای بازی با رئال مادرید مسعود شجاعی است که به دلیل حضور با تیم ملی ایران برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اوساسونا را در بازی با رئال مادرید همراهی نخواهد کرد.

باشگاه اوساسونا نیز موافقت خود را برای خروج مسعود شجاعی برای بازی ایران و قطر اعلام کرد تا در بازی تشریفاتی اوساسونا برابر رئال مادرید در روز یکشنبه بازی نکند. تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا در حالی در هفته پایانی رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند که بازی برای هر دو تیم تشریفاتی است چرا که نایب قهرمانی رئال قطعی شده و اوساسونا نیز خطر سقوط را احساس نمی‌کند.

374

پس از این بازی تعطیلات فوتبال در اسپانیا آغاز خواهد شد و تیم‌ها به تعطیلی خواهند رفت.

قطر و ایران 14 خرداد در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در دوحه به مصاف هم می‌روند.

مسعود سلیمانی شجاعی آرخلو (زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۸۴ برابر با ۱۹ خرداد ۱۳۶۳ شمسی، در گچساران) فوتبالیست ایرانی است. وی هم‌اکنون عضو باشگاه اوساسونا است و سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد. مسعود شجاعی معمولاً در نقش بازیکن میانی و هافبک راست بازی می‌کند. فوتبال حرفه‌ای را در تیم صنعت نفت آبادان شروع کرد، و پس از آن به تیم سایپا انتقال یافت. اولین بازی ملی او مقابل تیم لائوس در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ بود. او در جام جهانی ۲۰۰۶ در بازی مقابل آنگولا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.