مهناز افشار دبیر هنری نخستین دوره آیین سوارکاری هنرمندان شد

0
114

مهناز افشار بازیگر تئاتر و سینما به عنوان دبیر هنری نخستین دوره آیین سوارکاری هنرمندان ایران انتخاب شد.

در بخشی از حکم خانم مهناز افشار که به امضاء رییس هیأت مدیره تعاونی هنرمندان ابلاغ گردید، آمده است:

امید است سرکار عالی که همواره از هنرمندان شاخص و علاقمند به ورزش سوارکاری بوده اید با تجربه و تلاش مضاعف خود موجبات هرچه بهتر برگزار شدن و حضور پرشور هنرمندان حوزه های مختلف را در این آئین فراهم آورید.

این برنامه 2 اسفند (جمعه) در مجموعه سوارکاری دشت بهشت کرج برگزار می شود.

نشست خبری آیین سوارکاری هنرمندان نیز با حضور مهناز افشار دبیر آیین، مدیران تعاونی هنرمندان، داوران و مسوولان برگزاری این برنامه طی هفته جاری در هتل هما تهران انجام می شود.

مهناز افشار: سوارکاری در میان هنرمندان جایگاه ویژه‌ای دارد

مهنازافشار دبیر هنری نخستین دوره آیین سوارکاری هنرمندان ایران با دعوت از تمامی هنرمندان سوار ایران برای حضور در این آیین، اظهار کرد: سوارکاری در کنار رشته های دیگری چون شنا و تیراندازی جزو ورزش های سفارش شده بوده که لازم است هنرمندان نیز به سهم خود به فراگیری و انجام آن مبادرت ورزند. سوارکاری یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی انفرادی در عصر حاضر بوده که در ایران بویژه در نزد هنرمندان از جایگاه برجسته ای برخوردار است.

این سوپراستار سینما با ابراز خرسندی نسبت به انتخابش به عنوان دبیر هنری اولین دوره آیین سوارکاری هنرمندان، تاکید کرد: در اولین دوره آیین سوارکاری هنرمندان سوارکار ایران از مبتدی تا حرفه ای می کوشند تا در کنار یکدیگر فضای همدلی و صمیمانه ای شکل داده و توانمندی هایشان را درعرصه ای غیر از هنر به معرض نمایش بگذارند. بی شک پرداختن به این گونه فعالیت های ورزشی پرتحرک و خاص از سوی هنرمندان، سلامت جسم و آرامش روان آنها را به دنبال دارد که از این قشر پرمخاطب الگویی برجسته تر برای جوانان این مملکت می سازد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی تعاونی هنرمندان معاصر؛ مهناز افشار از تشکیل هیات سوارکاری هنرمندان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پس از برگزاری این آیین سوارکاری و با مشخص شدن هنرمندان متبحر در این زمینه، تعاونی هنرمندان معاصر بنا دارد تیم سوارکاری هنرمندان را ایجاد کرده و در آینده، برنامه های مشابهی را برگزار نماید.