مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد

0
193

مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون برگزار شد و در پایان شمارش آرا مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

 پس از کش و قوس های فراوان در نهایت مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه با حضور اعضای مجمع، نمایندگان نهادهای نظارتی، مسئولان وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد

در پایان شمارش آرای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال مهدی تاج با کسب ۵۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. در پایان رای گیری از مجموع ۷۳ رای، مهدی تاج ۵۰ رای، مصطفی آجورلو ۱۵ رای و عزیز محمدی ۶ رای را به خود اختصاص دادند.

* صحبت های نماینده سازمان بازرسی دردسرساز شد
پس از آنکه نماینده سازمان بازرسی اعلام کرد نواب رئیسی در فدراسیون فوتبال هم شغل محسوب می شود و این سازمان طی نامه ای به وزیر ورزش با متخلفان برخورد خواهد کرد، برخی اعضای مجمع به این موضوع اعتراض کردند و قصد ترک مجمع را داشتند که علیرضا اسدی و علی کفاشیان از آنها خواستند برای برگزاری مطلوب مجمع منصرف شوند و در جلسه بمانند.

* ترکی: پیش بینی می شد تاج رئیس شود
محسن ترکی داور پیشکسوت فوتبال ایران پس از مشخص شدن رئیس فدراسیون گفت: پیش بینی می‌شد تاج رئیس شود ولی تصورم این بود که انتخابات به مرحله دوم برود.
وی درباره قول تاج به داورها تاکید کرد: قولهای زیادی شنیدیم ولی امیدواریم مثل قبل نباشد.

به گزارش مهر؛ ترکی درباره شائبه هماهنگی قبل از انتخابات تصریح کرد: من دیشب مشهد بودم و صبح به تهران آمدم و چیزی نشنیدم ولی لابی طبیعی است.

* کفاشیان نایب رئیس شد، اسلامیان رای نیاورد
برای نواب رئیس فدراسیون فوتبال رای گیری شد که طی آن علی کفاشیان با 64 رای به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شد. محمود اسلامیان که برای نایب رئیسی دوم پیشنهاد شده بود با 35 رای نتوانست به این عنوان برسد. اما الهه عرب عامری با 46 رای به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب شد.