«من دیه گو مارادونا هستم » به نروژ می رود

0
191

فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی در بخش مسابقه و نمایش ویژه اختتامیه بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم اسلو برگزار می شود به روی پرده می رود.

 فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» ساخته «بهرام توکلی» در بخش مسابقه و نمایش ویژه اختتامیه بیست و پنجمین دوره مهمترین  جشنواره فیلم نروژ که از هشتم تا هجدهم اکتبر در اسلو برگزار می شود به روی پرده می رود.

این فیلم که تهیه کنندگی آن را «جواد نوروزبیگی» برعهده دارد ، نامزد یازده سیمرغ جشنواره فیلم فجر شد و سیمرغ بهترین صدابرداری،بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، دیپلم بهترین کارگردانی و سیمرغ ویژه هیات داوران را از مهمترین فستیوال سینمای ایران ربود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده : تو می‌دونی من از چیه مارادونا خوشم می‌آد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می‌کرد با همه وجودش بازی می‌کرد، پرواز می‌کرد، بازی نمی‌کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می‌ریخت جلوش، د بکش همه چیزو، تا تهش می‌رفت، خودشو لوس نمی‌کرد… همه‌اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی‌تونست مرزشونو تشخیص بده.

به گزارش تسنیم،گلاب آدینه،سعیدآقاخانی،ویشکاآسایش، هومن سیدی،جمشیدهاشم پور،بابک حمیدیان، صابرابر، پانته آپناهی ها، مهساعلافر، علی استادی، سارابهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمدکارت، سجاد تابش و حامد ثابت در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده اند.