منتقدان بازی مريل استريپ و جوليا رابرتز را تحسین کردند

0
525

بازی مريل استريپ و جوليا رابرتز دو بازيگر مطرح سینما در فیلم “آگوست: اوسیج کانتی” اقتباسی از نمایشنامه برنده جایزه پولیتزر، توجه منتقدان را به خود جلب کرده است.

فیلم “آگوست: اوسيج كانتي” با بازي مريل استريپ و جوليا رابرتز و شماری از دیگر بازیگران مطرح سینما به زودی اکران می‌شود و پیش‌نمایش‌های آن توجه منتقدان را به خود جلب کرده و این دو بازیگر را شایسته یک نامزدی دیگر برای اسکار می‌دانند.

اين فيلم که اقتباسي از نمايشنامه تريسي لتس است، بر مبنای اثری ساخته می‌شود که موفق شد در سال 2008 جايزه‌ معتبر پوليتزر را دريافت كند. اين نمايش در قالب یک اثر موفق در لندن و شيكاگو روي صحنه رفت و موفق به کسب جایزه تونی شد.

“آگوست: اوسیج کانتی” شبیه آثار تنسی ویلیامز، بت هنی و رابرت هارلینگ است که نویسنده اعضای یک خانواده را با هم زیر یک سقف گرد می‌آورد تا به تهمت‌های متقابلی که به یکدیگر می‌زنند و همه سوء تفاهم‌ها بپردازد.

جان ولز کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و فیلمنامه فیلم را نیز تریسی لتس نوشته است.

 ossage_2666695b

این فیلم داستان سه خواهر وستون را نقل می‌کند که به خانه قدیمی‌شان در اوکلاهما بازمی‌گردند تا در ماجرای ناپدید شدن و به دنبال آن مرگ پدر خانواده یعنی بوریل که نقش او را سم شپرد بازی می کند، سهیم شوند.

از این سه خواهر “ایوی” که نقش او را جولیان نیکلسون بازی می‌کند در خانه مانده و مادر غیرقابل تحملشان را تنها نگذاشته است. “کارن” جنگجو با بازی جولیت لویس به فلوریدا رفته و اکنون با استیو (با بازی درموت مولرونی) نامزد است. “باربارا” (جولیا رابرتز) که با مرد روشنفکری به نام بیل(با بازی ایوان مک گرگور) ازدواجی ناموفق داشته و اکنون رابطه خوبی هم با دخترش ندارد اکنون یاد مادر پیر عزیزش کرده است.

در مراسم پس از خاکسپاری است که عقده ها باز می شود و گناهانی که در گذشته و حال اتفاق افتاده به رخ کشیده می شوند. بازی رابرتز و استریپ در این فیلم آنقدر قوی است که انتظار می رود حداقل یک نامزدی دیگر اسکار را برای آنها به همراه داشته باشد.

به گزارش مهر به نقل از د رپ، این فیلم 130 دقیقه ای که در ژانر کمدی درام جای می گیرد، از 25 دسامبر راهی پرده های سینما می شود.

مریل استریپ اکنون در لندن در حال بازی در برابر دوربین راب مارشال در فیلم “در میان جنگل” است.