مل گیبسون هم از فیلمنامه‌های ضعیف گله کرد

0
137

مل گیبسون بازیگر هالیوودی که در جشنواره کارلووی واری در چک جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد، درباره فعالیت‌هایش در عرصه سینما توضیح داد.

مل گیبسون که اخیرا با حمایت صریح گری اولدمن در دفاع از رفتارهایش روبه رو شد، درباره رفتارهای ضدیهودی اش در سال 2006 می گوید: گذشته گذشته است.

گیبسون که  در جشنواره کارلووی واری جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد، درباره پروژه های جدیدش و این که چرا دیگر فیلمی نمی سازد سخن گفت.

وی در پاسخ به همه مسایلی که پس از فیلم «مصایب مسیح» ایجاد شد گفت: هشت سال از این ماجراها گذشته و هر چند گذشته گذشته است، اما من کاری را که نیاز داشتم انجام بدهم، انجام دادم.

وی در پاسخ به این که در مقام بازیگر در فیلم های بسیاری بازی کرده و در مقام کارگردان موضوع هایی سخت را انتخاب کرده گفت اگر این فیلم ها را نمی ساخت، کسی برای ساخت آنها سرمایه گذاری نمی کرد.

با این حال او حاضر نشد درباره برنامه های آینده اش توضیح بدهد و گفت هر بار درباره کاری که مورد علاقه اش است حرفی زده بلافاصله دیگران به سراغ آن رفته اند و خیلی هم بد آن را اجرا کرده اند. به همین دلیل او ترجیح می دهد دیگر درباره این که در آینده نزدیک قصد انجام چه کاری را دارد حرفی نزند.

او درباره نقش هایی که دوست دارد به وی پیشنهاد شود هم گفت هیچ نقش ویژه ای برایش مطرح نیست. وی گفت بازی در یک فیلم با عنوان «پدر خونین» را در نیومکزیکو به پایان برده که به کارگردانی ژان فرانسیسکو ریشه ساخته شد و این کارگردان خوب فرانسوی موضوعی خیلی آمریکایی را انتخاب کرده بود. وی گفت نقش پدری را بازی کرده که دخترش با مشکلاتی روبه رو می شود.

گیبسون گفت هیچ وقت با یک طرح استادانه روبه رو نشده و دوست دارد ببیند چه چیزی سر راهش قرار می گیرد. او گفت طرح های خوبی را می بیند، اما ایده های جدیدی در آنها نیست.

جشنواره سینمایی کارلووی واری امسال میزبان لخ والسا رهبر سابق مردم لهستان است که برای معرفی فیلمی از آندره وایدا درباره زندگی این چهره سیاسی در جشنواره حضور خواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری از 4 تا 12 ژوییه (13 تا 21 تیر) برگزار می‌شود و علاوه بر این ویلیام فریدکین کارگردان سینمای آمریکا و زنک سوراک فیلمساز چک را ارج می نهد.