ملاقات هفتگی کسری نوری با دخالت مامورین امنیتی انجام نشد

0
475

کسری نوری زندانی سیاسی- عقیدتی محبوس در بند عبرت زندان عادل آباد و از مدافعان حقوق دراویش ظهر امروز از حق ملاقات هفتگی محروم ماند.

 ظهر امروز هنگامی خانواده کسری نوری وارد سالن ملاقات زندان عادل آباد شدند مسئولان بخش صادر کنندهٔ ملاقات کابین زندان به بهانه‌های واهی از صدور ملاقات سر باز زدند که با درگیری لفظی بین خانواده این زندانی سیاسی و مسئولان بخش ملاقات زندان، یگان ویژه به سالن ملاقات اعزام و خانواده این زندانی عقیدتی را از سالن ملاقات خارج کرد.

لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز ملاقات حضوری دراویش محبوس در این بند بدون هیچ توضیحی لغو شد و به ملاقات کابینی تغییر یافت.

دو هفته پیش مامورین یگان حفاظت اطلاعات زندان با یورش به این بند و به کارگیری زور و ضرب و شتم، اقدام به تراشیدن ریش و سبیل پنج درویشی زندانی کردند، از آن زمان علاوه بر اینکه از حق هر گونه تماس تلفنی محروم شدند، هر هفته بر فشار‌ها بر دراویش و خانواده‌های آن‌ها بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛ لازم به ذکر است که به دنبال حمله گارد ویژه زندان عادل آباد شیراز به بند عبرت این زندان و تراشیدن موهای سر و ریش و شارب آنان، ۹ تن از دراویش زندانی در بند ۳۵۰ زندان اوین در حمایت از برادران خود در زندان عادل آباد شیراز و در اعتراض به این حرکت توهین آمیز ماموران امنیتی موهای سر خود را تراشیدند.