معرفی نامزدهای جوایز انجمن تهیه‌کنندگان سینمای آمریکا

0
138

 اسامی نامزدهای دوره بیست و هفتم جوایز سالانه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) سه‌شنبه شب اعلام شد.

این جوایز که در دو بخش اهدا می شود در بخش فیلم‌های سینمایی «کمبود بزرگ» به کارگردانی آدام مک‌کی، «پل جاسوسان» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، «بروکلین» ساخته جان کراولی، «اکس ماشینا» ساخته الکس گارلند، «مد مکس: جاده خشم» به کارگردانی جرج میلر، «مریخی» ساخته ریدلی اسکات، «بازگشته» آلخاندرو گونزالس ایناریتو، «سیکاریو» ساخته دنی ویلنو، «کانون توجه» تام مک‌کارتی و «مستقیم از کامپتون» به کارگردانی اف. گری گری را برای دریافت جایزه داریل اف. زانوک که به بهترین تهیه‌کننده سال اهدا می‌شود، نامزد کرده است.

در این دوره فیلم‌های شاخصی از رسیدن به مرحله رقابت بازماندند که «کارول» ساخته تاد هینس، «اتاق» به کارگردانی لنی آبراهامسون و «هشت نفرت‌انگیز» ساخته کوئنتین تارانتینو از جمله آنها هستند.

این رقابت در بخش انیمیشن نیز نامزدهایی داشت که شامل «آنومالیسا» ساخته چارلی کافمن و دوک جانسن، «دایناسور خوب» ساخته پیتر زون، «درون بیرون» ساخته پیت داکتر، «مینیون‌ها» به کارگردانی پی‌یر کوفن و کایل بالدا و «فیلم پیناتس» ساخته استیو مارتینو است.

نامزدهای بخش مستند نیز شامل «ایمی»، «زمین شکار»، «نگاه سکوت»، «مِرو» و «بعضی چیزها بهتر است اتفاق بیفتد» پیش از این معرفی شده بودند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا در مراسمی که ۲۳ ژانویه ۲۰۱۶ (۳ بهمن) برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.