معرفی آخرین بازیگری که به پروژه سینمایی«کاپیتان آمریکا3»پیوست

0
305

کمپانی مارول رسما اعلام کرد که مارتین فریمن، بازیگر نقش دکتر واتسون در مجموعه «شرلوک» شبکه بی بی سی به فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» پیوسته است.

این بازیگر 43 ساله انگلیسی که به خاطر بازیش در مجموعه «شرلوک» توانست جایزه بفتا را هم به خودش اختصاص دهد با قسمت سوم مجموعه «کاپیتان آمریکا» برای نخستین بار بازی در یک اثر کامیک بوکی ابرقهرمانی آمریکایی را تجربه خواهد کرد.

کوین فیج تهیه کننده این فیلم دلیل انتخاب فریمن را حوزه های متنوع بازیگری وی از کمدی تا فانتزی و درام عنوان کرد.

فریمن که سابقه بازی در نقش بیلبو بگینز مجموعه «هابیت» پیتر جکسون را هم دارد قرار است در این فیلم کنار رابرت داونی جونیور ستاره مشهور مجموعه فیلم های «مرد آهنی»، اسکارلت جوهانسون که در دنیای سینمایی مارول نقش ناتاشا رومانف یا بیوه سیاه را بر عهده دارد و آنتونی مک کی که نقش «فالکون»ش را تکرار می کند، حضور پیدا کند.

پیش از این حضور کریس ایوانز در نقش «کاپیتان آمریکا» قطعی شده بود. گفتنی است این فیلم هم مثل قسمت دوم مجموعه توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی خواهد شد. این فیلم در ماه می سال 2016 اکران خواهد شد.

گزارش تسنیم؛ گفتنی است پیش از این چهره هایی مثل سر بن کینگزلی، آرون تیلور جانسن، پل بتانی، ادریس البا، هیلی آتول و تام هیدلستون از سینمای بریتانیا در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کرده بودند و مارتین فریمن پا جای این افراد می گذارد.

www.entertainmentwallpaper.com