مصاحبه نشریه داعش با همسر گروگانگیر کشته شده در فرانسه

0
183

شماره جدید نشریه اینترنتی فرانسوی زبان گروه موسوم به دولت اسلامی ( داعش)، بنام “دارالاسلام” مصاحبه ای را از “حیات بوم الدین”، همسر “احمدی کولیبالی”، گروگانگیر کشته شده در سوپرمارکت  یهودیان پاریس منتشر کرده است.

 بیوه گروگانگیر کشته شده در این مصاحبه گفت که “همسرم در راه جنگ با دشمنان خدا کشته شده است.”
حیات بوم الدین با اشاره به علاقه همسرش به گروه داعش گفت: “کولیبالی دوست داشت که به برداران خود بپیوندند و با دشمنان خدا وخلیفه بجنگد. او وقتی ویدئوهای دولت اسلامی را می دید، چشمانش برق می زد.” او در ارتباط با سفرش به سرزمین های تحت کنترل داعش گفت: “من هیچ مشکلی ندارم و زندگی در سرزمینی که به طریق قوانین الهی اداره می شود، خیلی خوب است.”
به گزارش رادیو جی بی، حیات بوم الدین، مسلمانان را به مطالعه زندگی پیامبر اسلام و اصحاب او دعوت گرده و گفت: ” هدف آنها باید عشق ورزیدن به خدا با روح و جان باشد.”
دو روز پس از حمله مرگبار شریف و سعید کواشی، دو برادر الجرایری تبار عضو القاعده شاخه یمن، به دفتر نشریه شارلی ابدو درپاریس، رسانه ها از گروگانگیری تازه ای در یک فروشگاه مخصوص خوراک حلال یهودیان در نقطه ای دیگر از شهر پاریس، توسط یک مرد آفریقایی تبار 31 ساله به نام ” امدی کولیبالی “و دوست دختر 26 ساله او “حيات بومدين” خبر دادند. این گروگانگیری با مرگ چهار نفر از جمله شخص گروگانگیر پایان یافت، اما پلیس از ناپدید شدن حیات بوم الدین خبر داد. با بررسی تصاویر دوربین مخفی فرودگاهی در ترکیه مشخص شد که این زن پیش از گروگانگیری پاریس خود را به سرزمین های تحت کنترل داعش رسانده است.