مشکل آب شرب مردم قیامدشت ( مکانی که نمایندگان فقط در فصل انتخابات سر میز نند) رفع نشده

0
194

مجتبی فتحی در گفت‌وگو با ایلنا درباره مشکل آب قیامدشت و عدم توجه مسئولان به این موضوع گفت: مشکل آب مردم قیامدشت هنوز حل نشده و علیرغم همه وعده‌هایی که داده شده، این مشکل پابر جا است.

وی افزود: مردم بر اساس وعده‌ها از ما توقع دارند و به دلیل بی‌توجهی مسئولان، ما نمی‌توانیم؛ پاسخ مناسبی به مردم بدهیم.

فتحی تاکید کرد: قرار بر این بود که بخشدار قیامدشت این موضوع را پیگیری کند، اما هنوز در این باره چیزی به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، عضو شورایاری قیامدشت درباره وضعیت فعلی آب مردم قیامدشت گفت: مردم آب آشامیدنی خود را خریداری می‌کنند. اما حرف مردم این است که در کنار دریا هستند و لب تشنه. آب سد ماملو از این منطقه عبور می‌کند، اما مردم قیامدشت سهمی از این آب ندارند.

وی درباره ایجاد مخزن آب برای مردم قیامدشت گفت: قرار بر این بود که مخزن آب تا خرداد ماه قابل بهره‌برداری باشد، اما از پارسال تاکنون این مخزن 60 درصد پیشرفت کار داشته و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. ما از مسئولان استان گله‌مند هستیم.

وی با تاکیدبراینکه تکلیف آب قیامدشت هر چه سریعتر باید روشن شود، افزود: اگر آب سد ماملو به مردم اختصاص داده شود، مشکل آنها رفع می‌شود. خطری که قیامدشت را تهدید می‌کند، افت آب‌های زیرزمینی است که این امکان وجود دارد؛ بحران آب را برای این منطقه ایجاد کند.

عضو شورایاری قیامدشت گفت: بارها مشکلات این منطقه رسانه‌ای شده، اما انگار گوش شنوایی برای رسیدگی به این مشکل وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مقداری از آب سد ماملو به شهرستان پاکدشت اختصاص داده شده است، اما مردم قیامدشت هیچ حقی از این آب ندارند. چه تفاوتی بین مردم قیامدشت و پاکدشت وجود دارد. هیچ کدام از نماینده‌های تهران در مجلس با وجود اطلاع از مشکل آب قیامدشت پیگیر این موضوع نیستند و تنها در زمان انتخابات به این منطقه سر می‌زنند.