مسعود اقبالی: ضعف‌های تیم ملی نگران کننده است

0
90

کارشناس فوتبال و مدرس فیفا گفت: باوجود این که ۱۴ گل به تیم کامبوج زدیم، اما هنوز ضعف‌هایی در تیم ملی دیده می‌شود که باید برای دیدار با بحرین و عراق برطرف شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در پی ارائه فوتبالی تهاجمی مقابل تیم ملی کامبوج، این تیم را با ۱۴ گل شکست داد تا سومین پیروزی پر گل تاریخ فوتبال ایران در این بازی رقم بخورد.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشور در خصوص این بازی اظهار داشت: علیرغم این که ۱۴ گل به کامبوج زدیم، اما ضعف هایی در تیم دیده می‌شود که باید در اسرع وقت برطرف شود.

 وی افزود: در این بازی اصول حمله و دفاع به خوبی رعایت نشد و اگر تیمی قدرتمند تر از کامبوج مقابل ما بازی می‌کرد قطعا با این شیوه و سبک و سیاق به مشکل بر می‌خوردیم. نباید به خاطر این پیروزی پر گل ضعف‌ها نادیده گرفته شود و برای بازیهای بعد هم در باد این پیروزی بخوابیم.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: اگر این نقاط ضعف‌ از بین نرود، احتمال این که مقابل بحرین و عراق به مشکل و بن بست تاکتیکی بخوریم هست. به خصوص برابر عراق که با فوتبال خاصی که دارد همیشه تیم‌های ایرانی را دچار مشکل کرده است.

اقبالی با اشاره به عدم حفظ توپ بین بازیکنان گفت: در این بازی که تیم مقابل خیلی ضعف داشت، باز هم بازیکنان ما در حفظ توپ مستمر موفق نبودند و تعداد پاسهای متوالی و سالم آنها زیاد نبود. این یکی از مشکلاتی است که می‌تواند باعث نگرانی برای روزهای آتی باشد.

به گزارش مهر؛ مربی پیشین چند تیم لیگ برتری با اشاره به صحنه برخورد پورعلی گنجی با دروازه‌بان کامبوج گفت: این یکی از مشکلاتی است که تیم ملی با آن مواجه است. متاسفانه خشونت در فوتبال ایران ذاتی است و بین بازیکنان ما نهادینه شده است و ممکن است در بازیهای حساس تر با تیم های نزدیک تر، این خشونت باعث متضرر شدن تیم ملی و فوتبال ما شود.