مستر بین باز می‌گردد

0
159

روان آتکینسون بازیگر نقش مستر بین بعد از نزدیک به سه سال گفته است یک بار دیگر با مستر بین باز می‌گردد.

 بازیگر 60 ساله انگلیسی بار دیگر این شخصیت محبوب کمدی را برای مخاطبانش زنده می کند.

آتکینسون اعلام کرده در یک برنامه تلویزیونی مناسبتی بار دیگر با شخصیت مستر بین بازمی‌گردد.

او قرار است روز جمعه 13 مارس در برنامه ای که به مناسبت گرامیداشت روز دلقک در تلویزیون برگزار می شود، شرکت کند و از بیست و پنجمین سال شکل گرفتن شخصیت مستربین تجلیل کند.

مستر بین آخرین بار در مراسم افتتاحیه المپیک لندن در سال 2012 ظاهر شد و با بازی های مفرحش 900 میلیون مخاطب جهانی این برنامه را سرگرم کرد.

آتکینسون در سال 2013 هم در برابر 2 هزار مخاطب در یک برنامه کمدی تلویزیونی ظاهر شد و به دست انداختن اسقف اعظم کانتربری پرداخت که به عنوان جنجالی ترین برنامه تلویزیونی آن سال شناخته شد. او در این برنامه به اسقف یادآوری کرده بود مسیح گفته است «همسایگانتان را دوست داشته باشید» نه این که «همسایگانتان را به هم بریزید».

هفته پیش مستر بین با خبر فروش اتومبیل مک لارین خود که سرعتی بالاتر از  240 کیلومتر در ساعت دارد، به قیمت 8 میلیون پوند یک بار دیگر خبرساز شده بود.

«مستر بین» مجموعه تلویزیونی کمدی بریتانیایی به نویسندگی و نقش آفرینی روآن اتکینسون است. نخستین قسمت این سریال سپتامبر ۱۹۸۹ از شبکه آی‌تی‌وی پخش شد و آخرین قسمت آن «شب بخیر آقای بین» بود که اکتبر ۱۹۹۵ روی آنتن رفت.

به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت، آتکینسون این شخصیت را در دانشگاه طراحی کرد و خودش آن را یک کودک در بدن یک مرد بالغ توصیف می‌کند. این سریال چندین جایزه بین‌المللی از جمله جایزه رز طلایی را برده و در بیشتر کشورهای دنیا پخش شده‌است.

روآن سباستین اتکینسون (به انگلیسی: Rowan Sebastian Atkinson) (زادهٔ ۶ ژانویه ۱۹۵۵)، بازیگر، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی است که برای ایفای نقش آقای بین و بلک اَدر در تلویزیون بریتانیا مشهور شده است.

نام او به عنوان یکی از پنجاه نفر در میان فهرست بامزه ترین کمدین‌های بریتانیا در مجلّهٔ آبزرور به چشم می‌خورد. او همچنین به عنوان یک از پنجاه نقش برتر کمدی همهٔ تاریخ در نظرسنجی میان افراد کمدین در سال ۲۰۰۵ انتخاب شد. او همچنین در نقش مستر بین موفقیت‌های سینمایی نیز در فیلم‌های بین و تعطیلات مستر بین، و در نقش مامور ام‌آی۷ در فیلم جانی انگلیش و قسمت دوم آن بازگشت جانی انگلیش کسب کرده است.