مریل استریپ وارد پروژه طرفداری از حق رای زنان شد

0
225

مریل استریپ در کنار کری مولیگان و هلنا بونهایم کارتر، در درامی مربوط به اوایل قرن بیستم جلوی دوربین رفت.

 پروژه جدید مریل استریپ با عنوان «طرفدار حق رای زنان» تجربه‌ای جدید برای این بازیگر سرشناس است.

این فیلم به کارگردانی سارا گاورون و بر مبنای فیلمنامه‌ای از ابی مورگان ساخته شده و قرار است پاییز آینده اکران شود.

در این فیلم بر رویدادهای اوایل قرن بیستم تاکید شده و تلاش زنان برای کسب حق رای دادن تصویر می‌شود. شخصیت کری مولیگان شخصیت اصلی فیلم است؛ زنی کارگر و یک مادر که با زنان دیگری از بخش‌های دیگر اجتماع تلاش می کنند تا حق رای دادن برای زنان را به دست آورند.

نام فیلم (Suffragette) نام سازمانی است که اواخر قرن نوزدهم تاسیس شد تا در بریتانیا و بعد در آمریکا از حقوق زنان حمایت کند.

1623132

در این فیلم در کنار ستارگان اصلی، بن ویشاو، آن-ماری داف و برندان گلیسون نیز نقش آفرینی می‌کنند.

فوکوس حق پخش این فیلم را برای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، هند، کره جنوبی و بیشتر اروپا از جمله روسیه به دست آورده و انتظار می‌رود این فیلم همزمان با آمریکا در بسیاری از کشورهای دیگر به روی پرده‌های نقره‌ای برود.

جدیدترین فیلم هلنا بونهایم کارتر دیگر بازیگر اصلی این فیلم که به تازگی از همسرش تیم برتون جدا شده، «سیندرلا» است که به تازگی اکران شده و فیلم شماره یک باکس آفیس است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،مریل استریپ ۶۵ ساله امسال برای بازی در فیلم «در جنگل» اقتباسی از نمایش موزیکال استیون ساندهایم در سال ۱۹۸۷ در برادوی که به کارگردانی راب مارشال ساخته شد، برای نوزدهمین بار نامزد اسکار بود. او سه بار این جایزه را دریافت کرده است.