مرد آهنی بار دیگر با گروه انتقام‌جویان همراه شد..

0
893

رابرت داونی جونیور بازیگر “مرد آهنی” با امضای قرارداد به “انتقام جویان” 2 و 3 پیوست.

به گزارش مهر به نقل از مارول کام، رابرت داونی جونیور بار دیگر در نقش تونی استارک ایفای نقش می‌کند. این اتفاق در حالی می‌افتد که چندی پیش این بازیگر اعلام کرده بود در این فیلم بازی نخواهد کرد.

اکنون کمپانی مارول اعلام کرده با او برای بازی در این دو فیلم قرارداد بسته است. انتقام‌جویان مارول فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه است که با همکاری کمپانی مارول و والت دیسنی پیکچرز در سال ۲۰۱۲ اکران شد. در این فیلم که بر اساس مجموعه کتاب ‌های مصوری به همین نام ساخته شده است، جاس ویدون نویسندگی و کارگردانی را بر عهده داشت.

The_Avengers_Cast_2010_Comic-Con_cropped

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافالو، کریس همسورف، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، تام هیدلستون، کلارک گرگ، کوبی اسمالدرز، استلان اسکارسگوارد و ساموئل ال. جکسون در این فیلم بازی کردند. “انتقام جویان” جایگاه سوم پرفروش‌ترین فیلم تمام تاریخ را به دست آورد.

تاکنون اعلام شده بود قسمت بعدی انتقام‌جویان در اول مه ۲۰۱۵ به نویسندگی و کارگردانی ویدون به نمایش درمی‌آید.

انتقام جویان (به انگلیسی: The Avengers)‏ نام فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه آمریکایی ساخته شده توسط شرکت‌های مارول استدیوز و والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۱۲ است.۱ این فیلم بر اساس سری کتاب‌های کامیکی با همین نام بوده و ششمین کار مستقل مارول استدیو می‌باشد. جاس ویدون نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده داشت و بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافالو، کریس همسورف، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، تام هیدلستون، کلارک گرگ، کوبی اسمالدرز، استلان اسکارسگوارد و ساموئل ال. جکسون در آن بازی کردند. در انتقام جویان، نیک فیوری از سازمان مداخله استراتژیک کشور، بخش اجرا و امایش (شیلد)، ابرقهرمانانی را چون مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، هالک و ثور کنار هم جمع می‌کند تا از زمین در برابر لوکی برادر ثور محافظت کنند.

The_Avengers_Wallpaper_Banner

آماده سازی فیلم با دریافت وامی از شرکت مریل لینچ در آوریل ۲۰۰۵ آغاز شد. در پی موفقیت فیلم مرد آهنی در سال ۲۰۰۸، مارول اعلام کرد که در ژوئیه سال ۲۰۱۱ انتقام جویان منتشر خواهد شد. با پیوستن جوهانسون به پروژه، زمان انتشار به ۲۰۱۲ عقب افتاد. ویدون در آوریل ۲۰۱۰ برای کارگردانی انتخاب شد و در همان موقع فیلم نامه‌ای را که زک پن نوشته بود، بازنویسی کرد. ساخت از آوریل ۲۰۱۱ در آلبوکرکی، نیومکزیکو شروع شد و بعدها به کلیولند، اوهایو و نیویورک منتقل شد. این فیلم همچنین بعد از برداشت به سه‌بعدی تبدیل شد.

فرش قرمز انتقام جویان در ۱۱ آوریل ۲۰۱۲ و در سینمای ال کپتین هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد. فیلم بازخوردهایی اکثراً مثبت دریافت کرد و بیشتر رکوردهای باجه‌های سینمایی را شکست. همچنین به جایگاه سوم پرفروش ترین فیلم تمام تاریخ دست یافت. در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۲ فیلم به صورت دی وی دی و و بلو ری منتشر شد. قرار است قسمت بعدی انتقام جویان در اول مه ۲۰۱۵ به نویسندگی و کارگردانی ویدون به نمایش درآید.