“مردی در آتش” به تلویزیون می‌آید

0
758

فیلم “مردی در آتش” ساخته تونی اسکات تبدیل به سریال تلویزیونی می‌شود.

تونی اسکات فیلم “مردی در آتش” را با بازی دنزل واشنگتن در نقش اول در سال 2004 راهی پرده های بزرگ سینماها کرد.

این فیلم بر اساس فیلمنامه برایان هلگلند ساخته شد. داستان فیلم درباره یک مامور سابق سی آی ای با بازی دنزل واشنگتن بود که به مکزیک رفت و به عنوان محافظ شخصی یک دختر 9 ساله (با بازی داکوتا فنینگ) استخدام شد. وقتی این دختر را یکی از کارتل های مواد مکزیکی ربود، این مرد قسم خورد که او را به هر قیمتی پیدا کند و سرانجام زندگی خود را بر سر این کار گذاشت.

حال سریال تلویزیونی این فیلم با فیلمنامه ای از دیوید دیجیلیو و تاد کومارنیکی ساخته خواهد شد. در این سریال شخصیت اصلی داستان با همان دختر کوچک که حالا 18 ساله شده است، همدست می شود تا بتواند از کارتلی که زندگی اش را نابود کرد انتقام بگیرد.

 man-on-fire-2004-17-g

به گزارش سینما پرس به نقل از ددلاین،این در حالی است که در پایان فیلم اصلی به نظر می رسید که شخصیت اصلی داستان یعنی جان کریسی که به دام تبهکاران افتاده بود، مرده است. اما او در این مجموعه تلویزیونی باز خواهد گشت. در حالی که دنزل واشنگتن قطعا در این نقش ظاهر نخواهد شد. از دیگر بازیگران این مجموعه نیز هنوز خبری اعلام نشده است.

فیلمبرداری “مردی در آتش” (Man on Fire)‏ در مکزیکوسیتی انجام شد و فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام که توسط کویینل در دهه ۸۰ میلادی نوشته شده بود، ساخته شد. این فیلم حدود ۷۸ میلیون دلار در آمریکا و حدود ۵۲٫۳ میلیون دلار در سایر کشورها فروش داشت و در مجموع به فروشی بالغ بر 130 میلیون دلار دست یافت.

تونی اسکات کارگردان این فیلم برادر ریدلی اسکات کارگردان بریتانیایی در سال 2012 به زندگی خود خاتمه داد.