«مردان تاریخی» جرج کلونی فصل جوایز سینمایی را از دست داد

0
161

«جورج کلونی» اکران فیلم «مردان تاریخی» را که قرار بود از 18 دسامبر آغاز شود، به سال آینده موکول کرد تا فصل جوایز سینمایی امسال را از دست بدهد.

 درام جنگ جهانی «مردان تاریخی» به کارگردانی «جورج کلونی» و بازی «کیت بلانش» و«مت دیمون» که قرار بود پیش از پایان امسال اکران شود، با درخواست کلونی و تهیه‌کننده این فیلم با هدف صرف وقت بیشتر برای جلوه‌های بصری در سه ماه ابتدایی سال 2014 اکران خواهد شد.

این فیلم که از شانس‌های اصلی در فصل جوایز سینمایی و اسکار محسوب می‌شد، از حضور در رویدادهای سینمایی امسال بازمی‌ماند و سال آینده شانس خود را برای کسب جوایز امتحان می‌کند.

کمپانی سونی همچنان دو فیلم قدرتمند «کلاهبرداری آمریکایی» و «کاپیتان فیلیپس» را در فصل جوایز سینمایی امسال خواهد داشت.

«مردان تاریخی» به همراه فیلمنامه‌ای مشترک با «گرنت هسلا» اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته «رابرت ام ادسل» است و براساس یک داستان واقعی روایتگر ماجرای گروهی از متخصصین هنری است که از سوی دولت آمریکا مأمور برگرداندن آثار هنری سرقت شده توسط نازی‌ها هستند.

به گزارش سینما خبرهالیوود ریپورتر، «کلونی» که کارگردانی فیلم‌هایی چون «شب بخیر و موفق باشی» و «عید مارس» را در کارنامه سینمایی خود دارد، در این فیلم علاوه‌بر کارگردانی در جمع بازیگران سرشناس این فیلم ماجراجویانه به ایفای نقش پرداخته است.