مرتضی پاشایی خواننده جوان پاپ درگذشت

1
427

مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان صبح امروز جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

مرتضی پاشایی خواننده جوان کشور که از چندی پیش به علت تشدید بیماری اش در بیمارستان بهمن بستری شده بود، درگذشت. پیکر وی از بیمارستان به سردخانه منتقل شده است.

او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم دار پاپ ایران پیوست.

حدوداً از آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد. هر چند اوایل پزشکان این مساله را از او پنهان می‌کردند تا جایی که خود مرتضی بیماری سرطانش را تکذیب می‌کرد اما خیلی زود متوجه این مساله شد.

مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.

به دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده‌اند. با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیه مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند. وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته اما روحیه وی بهبود یافته بود. چهارشنبه ۲۱ آبان محمدعلیزاده دوست صمیمی مرتضی پاشایی، روی صفحه شخصی اینستاگرام و فیس بوکش از بهبودی وضعیت مرتضی خبر داد و گفت: پزشکان منتظر مهیا شدن شرایط جسمی مرتضی برای انجام عمل جراحی جدید هستند و جای نگرانی نیست.

در نهایت مرتضی پاشایی پس از ده امروز در بامداد آدینه بیست و سوم آبان در همان بیمارستان از دنیا رفت.

 

1 نظر

  1. صدای اش برای من بوی عشق ودرد وتنهایی داشت صدای کم نظیرش برای همه نوازشگر روح بود.. رادیو در عصر جمعه خبرمرگ اورا که گفت این چند روزه گریه میکنم گریه برای رنج هایش وترانه هایی که نتواست بخواند

نظرات بسته است