مراسم نخستین سالگرد درگذشت احمد قابل

0
180

خانواده احمد قابل در اطلاعیه ای اعلام کرد که مراسم بزرگداشت این پژوهشگر دینی روز جمعه سوم آبان ماه برگزار می شود: اول آبان ۱۳۹۲، اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد استاد احمد قابل است. مردی که همه‌ی دغدغه‌اش پاسداری از اسلام رحمانی و شریعت عقلانی بود. به همین منظور، «نشست نکوداشت شریعت عقلانی» را برگزار می کنیم.

از عموم دوستان و علاقه‌مندان دعوت می شود با شرکت در این نشست، یاد آن عزیز را گرامی داشته و بازماندگانش را سرافراز نمایند.

متن اطلاعیه خانواده احمد قابل به شرح زیر است.

به نام خدای رحمان و رحیم

احمد عزیز! یکسال در اندوه و ماتم دوری تو و نبودنت؛ و تنهایی خویش در این کویر زندگی، یک دنیا غم، یک دنیا اندوه و یک دنیا درد را تحمل کردیم. تو به زندگی ابدی دست یافته‌ای و ما مردگانی متحرکیم که می خواهیم از خرمن فیض تو راهی به ابدیت یابیم. تو از هر زنده‌ای زنده‌تری!

ای عزیز! قسم به لبخندهای مهربانت، قسم به فریادهای پرسوز و گدازت، قسم به خون دل‌هایت، قسم به صبوری‌ات، قسم به اسلام رحمانی‌ات و قسم به شریعت عقلانی‌ات؛ تا روزگاری که دریای غم بر دل‌هایمان موج می زند، تو در قلب‌مان زنده‌ای! راهت روشن، گفتارت راهگشا و اندیشه‌ات جاودان است. هرگز اندیشه‌های ناب تو را فراموش نخواهیم کرد.

اول آبان ۱۳۹۲، اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد استاد احمد قابل است. مردی که همه‌ی دغدغه‌اش پاسداری از اسلام رحمانی و شریعت عقلانی بود. به همین منظور، «نشست نکوداشت شریعت عقلانی» را برگزار می کنیم. از عموم دوستان و علاقه‌مندان دعوت می شود با شرکت در این نشست، یاد آن عزیز را گرامی داشته و بازماندگانش را سرافراز نمایند.

همچنین صبح همین روز(جمعه) از ساعت ۹:۳۰ برسر مزارش گردهم می‌آییم.

زمان: جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ برابر با ۱۹ ذیحجه، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ساعت ۱۶:۳۰

به گزارش کلمه؛ مکان: مشهد، خیابان امام خمینی، بعد از میدان ده دی، کوچه امام خمینی ۳۵، حسینیه‌ی انصارالحسین.

خانواده مرحوم قابل