مراسم معارفه نیمار در نیوکمپ..

0
215

نیمار ستاره 21 ساله برزیلی که با قراردادی 5 ساله به ارزش 57 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، روز گذشته در حضور 60 هراز تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ به هواداران این تیم اسپانیایی معرفی شد.

به گزارش  مهر، نیمار بعد از تساوی 2 بر 2 برزیل مقابل انگلیس که یکشنبه شب در ریودوژانیرو برگزار شد مستقیما به اسپانیا پرواز کرد و حدودا ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به بارسلونا رسید. خبرنگاران در فرودگاه منتظر او بودند، بعد از آن نیمار به محل باشگاه بارسلونا رفت و بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی این باشگاه و در حضور بیش از 122 رسانه مختلف که از 15 کشور جهان برای پوشش مراسم معارفه او به نیوکمپ آمده بودند، به هواداران بارسا معرفی شد.

نیمار در اولین صحبت‌های خود بعد از پیوستن به بارسا گفت: من به بارسا آمده ام تا به این باشگاه و لیونل مسی کمک کنم همچنان بهترین جهان باشند. پیوستن به بارسا یک رویا بود که برای من به حقیقت پیوست، تمام توانایی هایم را در اختیار این باشگاه می گذارم تا بار دیگر بهترین جهان شود.

نیمار در حضور عکاسان و خبرنگاران وارد محل باشگاه بارسلونا شد.نیمار در دفتر ساندرو روسل رئیس بارسلونا قرارداد 5 ساله خود را با این تیم به امضا رساند.

نیمار در بارسا سالانه 7 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.گفته می شود پیشنهاد رئال مادرید به نیمار دو برابر پیشنهاد بارسا بود اما این ستاره برزیلی رویای بارسا را در سر داشت.

 نیمار در کنفرانس خبری باشگاه با حضور آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی باشگاه شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.ستاره برزیلی تست های پزشکی بارسا را با موفقیت پشت سر گذاشت.

مراسم معارفه نیمار در حضور 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد. نیمار معتقد است پیوستن به بارسا رویایی بوده که برای او به حقیقت تبدیل شده است.

نیمار بعد حضور در نیوکمپ برای نخستین بار برای هواداران دست تکان داد. نیمار با توپ بخشی از تکنیک ناب برزیلی خود را به هواداران بارسا نشان داد.

نیمار با هواداران نوجوان بارسا دست داد و با آنها خوش و بش کرد. نیمار معتقد است می خواهد به مسی کمک کند تا بارسا بار دیگر بهترین باشگاه جهان باشد.

نیمار یکی از گرانقیمت ترین خریدهای بارسا است که یکی از پرتماشاگرترین مراسم معارفه تاریخ باشگاه را رقم زد.