مدیری با بازیگران تئاتر و تلویزیون شوخی کرد

0
323

تصویربرداری مجموعه آیتمی “شوخی کردم” به کارگردانی مهران مدیری با نقش‌آفرینی تعدادی از بازیگران تئاتر و تلویزیون همراه است که هر کدام در آیتم‌های مدنظر مقابل دوربین این مجموعه می‌روند.

 تصویربرداری مجموعه آیتمی “شوخی کردم” که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود از روز شنبه 16 شهریورماه در شمال شهر تهران آغاز شد. در این مجموعه بازیگران متعددی به ایفای نقش می‌پردازند که هر کدام در آیتم‌های مدنظر و متناسب با نقششان مقابل دوربین این مجموعه می‌روند.

رامین ناصرنصیر، سیامک انصاری، جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا هدایتی، لاله صبوری، بیژن بنفشه‌خواه، ستاره پسیانی، شبنم فرشادجو، سحر ذکریا، ماندانا سوری و سعید پیردوست از جمله بازیگران حاضر در مجموعه آیتمی “شوخی کردم” هستند.

همچنین برزو ارجمند، پرستو صالحی، رابعه اسکویی، زهرا داودنژاد، علی بوستان، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، فلامک جنیدی، علی لک‌پوریان، ساعد هدایتی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی و نگین معتضدی از دیگر بازیگرانی هستند که با مهران مدیری برای ایفای نقش در “شوخی کردم” همکاری دارند.

البته هنوز نام افراد جدیدی برای پیوستن به گروه بازیگران شنیده می‌شود.

بسیاری از بازیگرانی که در مجموعه “شوخی کردم” حضور دارند پیش از این نیز در تجربیات مختلف نظیر “جنگ 77″، “ساعت خوش”، “باغ مظفر”، “شب‌های برره”، “ببخشید شما”، “پاورچین”، “نقطه‌چین”، “شب‌های برره”، “مرد هزار چهره”، “مرد هزار چهره 2″، “باغ مظفر”، “ویلای من”، “جایزه بزرگ” و “قهوه تلخ” با مهران مدیری همکاری داشتند.

به گزارش  مهر،این مجموعه کلا در بسته‌بندی‌های دو قسمتی که هر کدام حدود 40 دقیقه است، در 20 دی وی دی در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد. خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر، امیر وفایی و الهه زارع‌نژاد گروه نویسندگان مجموعه آیتمی “شوخی کردم” هستند.

IMG15390703

مهران مدیری پیش از این سریال‌ “قهوه تلخ” را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود که تصویربرداری آن ناتمام ماند. مجموعه “ویلای من” به کارگردانی مدیری نیز برای شبکه نمایش خانگی تولید شد و با وجود اینکه بر خلاف “قهوه تلخ” پخش منظمی داشت، نتوانست فروش قابل قبولی داشته و به موفقیت “قهوه تلخ” دست پیدا کند.

خشایار الوند نویسنده “شوخی کردم” پیش از این  گفته بود که این مجموعه در یک لوکیشین بزرگ تصویربرداری می‌شود و خاطرات خوش کارهای مهران مدیری را زنده خواهد کرد. این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد.

تصویربرداری این مجموعه در حال حاضر در تهران شروع شده است. مهران مدیری، سیامک انصاری، نادر سلیمانی، عارف لرستانی و الیکا عبدالرزاقی از جمله بازیگرانی هستند که در آغاز تصویربرداری این مجموعه جلوی دوربین رفتند.

عکس تطویر شاخص از سایت سیمرغ