محیط بان پارک ملی بمو هم به ضرب گلوله شکارچیان کشته شد

0
176

در کمتر از ۴۸ ساعت، سه نفر از محیط بانان کشور حین انجام وظیفه برای دفاع از طبیعت ایران مظلومانه بدست شکارچیان متخلف به کشته شدند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از تابناک، پس از آسمانی شدن دو تن از محیط بانان هرمزگانی در درگیری با شکارچیان مسلح و رقم خوردن رویدادی خونین و تلخ در جنوب کشورمان، ساعاتی پیش یکی دیگر از محیط بانان کشورمان مورد اصابت گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت و متاسفانه بر اثر جراحات وارده در بیمارستان چشم از جهان بست.

«منوچهر شجاعیان»، محیط بان پارک ملی بمو در حالی به دیار باقی شتافت که حوالی ساعت ۱۶ عصر روز جمعه در درگیری مسلحانه در محل خدمت خود، به ضرب گلوله شکارچیان متخلف از ناحیه سر و گردن هدف گلوله قرار گرفته و پس از آن، به وسیله بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شده بود.

رییس اداره پارک ملی بمو با اعلام این خبر که ضاربین شجاعیان دستگیر شده‌اند، گفت: منوچهر شجاعی از ناحیه کتف راست و گردن هدف گلوله اسلحه شکاری ساچمه زنی قرار گرفت و پس از اصابت گلوله به درون پرتگاهی سقوط کرد.  وی افزود: دو شکارچی متخلف هم اکنون در پاسگاه انتظامی در بازداشت بسر می برند و از آنها یک اسلحه شکاری تک لول قاچاق و یک اسلحه شکاری دو لول مجاز کشف و ضبط  شده است.