محمدرضا نقدی: آمریکا عددی نیست و به ایران التماس می‌کند

0
178

محمدرضا نقدی گفته آمریکا «عددی» نیست و به ایران «التماس» می‌کند٬ مردم «دروغ‌های» شبکه‌های ماهواره‌ای را باور نمی‌کنند و عرصه علمی در دولت حسن روحانی «افت» کرده است.

نقدی این مطالب را دفاع از عملکرد ۳۵ ساله نظام جمهوری اسلامی و انتقاد از آمریکا٬ حکومت پهلوی و سیاست‌های دولت حسن روحانی بیان کرده است.

به گزارش تارنمای دیگربان؛ وی مدعی شده که جمهوری اسلامی توانسته آمریکا را «ذلیل» کرده و محاطره اسرائیل را «تنگ‌تر» کند و بهتر است اسرائیلی‌ها «جان خود را برداشته و فرار کنند.»

نقدی ادامه داده مردم ایران خواهند توانست آمریکا را شکست دهند چراکه در حال حاضر مقام‌های آمریکایی به جمهوری اسلامی درباره مذاکرات هسته‌ای «التماس» می‌کنند.

این فرمانده بسیج در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش تاثیر برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای در حوزه اخلاق و خانواده بر مردم ابزار نگرانی کرده و در عین حال افزوده مردم «دروغ‌های» آن‌ها را باور نمی‌کنند.

وی گفته مشکل ما با شبکه‌های ماهواره‌ای مسائل اخلاقی و «فساد» آن‌ها است هرچند که ممکن است دو سه شبکه خوب هم در میان آن‌ها وجود داشته باشد.

نقدی در سخنان خود به نقد دوران پهلوی نیز پرداخته و مدعی شده در آن زمان کوچک‌ترین انتقاد با زندان و شکنجه همراه بود.

آن‌طور که این فرمانده بسیج ادعا کرده پیش از انقلاب افراد به جرم داشتن نهج البلاغه و یا قرآن ترجمه شده زندانی می‌شدند.

وی با نفی دوران پهلوی و تمجید از عملکرد ۳۵ ساله جمهوری اسلامی نیز گفته ایران طی این مدت پیشرفت‌های عملی فراوانی داشته هرچند که در دولت روحانی در عرصه علمی شاهد «افت جدی هستیم.»