محمدرضا خاتمی خواستار عذرخواهی دبیرکل موتلفه شد

0
102

محمدرضا خاتمی، دبیر کل سابق جبهه مشارکت از دبیرکل فعلی حزب موتلفه خواسته است، مستند ادعای اخیر خود را منتشر کند و یا درغیر اینصورت عذرخواهی کند.

محمدنبی حبیبی، دبیرکل موتلفه در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده که جبهه مشارکت دريك بيانيه خود نوشته است :” جمهوري اسلامي يك پارادوكس است و اين حزب براي حل اين پارادوكس جمهوري را انتخاب كرده است.”

درواکنش به این اظهارات، محمدرضاخاتمی دبیرکل سابق مشارکت از حبیبی خواست مستند چنین ادعایی را منتشر کند و یادآور شد :” اگر چنين چيزي وجود نداشت صريحا از اين افترا به حزب و أشخاصي كه هيچ إمكاني براي دفاع از خود ندارند عذر خواهي كنيد.”

به گزارش نوروز، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي حبيبي دبير كل محترم موتلفه

با سلام

 گمان من اين بود كه عمر دروغ و شانتاژ و فريب با إتمام كار دولت معجزه هزاره سوم به پايان رسيده است اما اينك به اين نتيجه رسيده ام كه آن بداخلاقي ها و انحرافات ريشه در جايي دارد كه هنوز در اسلاميت و انقلابي گري خود بسيار ادعا دارد و همچنان خود را داعيه دار و پيشتاز اصولگرايى مي داند. جنابعالي در مناظره جمعه اول شهريور نود ودو در يك فرصت طلبي آشكار مدعي شديد كه در يك بيانيه جبهه مشاركت آمده است كه جمهوري اسلامي يك پارادوكس است و اين حزب براي حل اين پارادوكس جمهوري را انتخاب كرده است. خواهشمندم جهت اثبات اين ادعا مستند خود را منتشر كنيد و معلوم دارید در کدامیک از بیانیه ها یا انتشارات جبهه مشارکت چنین مطلبی آمده است؟ واگر چنين چيزي وجود نداشت صريحا از اين افترا به حزب و أشخاصي كه هيچ إمكاني براي دفاع از خود ندارند عذر خواهي كنيد تا عيار مسلماني و مروت شما مشخص شود.

 والسلام علي من التبع الهدي

سيد محمد رضا خاتمي