محل دقیق فیلم برداری داعش مشخص شد

1
415

با اطلاعات اهالی شهر رقه سوریه و تطبیق آن با تصاویر ماهواره ای، مشخص شد که محل تصویربرداری آتش زدن خلبان اردنی یکی از ساختمان های دولتی رقه بوده است. همچنین فابیو بوکاس، یکی از تروریستهای انگلیسی، تصویربردار این نمایش بوده است.

رسانه های سوریه ای با استفاده از اطلاعات اهالی شهر رقه و تطبیق تصاویر داعش با تصاویر ماهواره ای، محل دقیق تصویربرداری و اجرای نمایش منزجر کننده آتش زدن خلبان اردنی را مشخص کردند.

محل آتش زدن خلبان اردنی

ساکنان شهر رقه تاکید کردند که ساختمان به نمایش در آمده در فیلم داعش، یکی از ساختمان های بزرگ دولتی است که چندین بار جنگنده های ائتلاف آن را بمباران کرده اند. با این حال، برای اهالی شهر قابل شناسایی است و اغلب اهالی، با دیدن فیلم داعش اذعان کردند که اینجا ساختمان امنیت داخلی رقه است.

داعش تلاش زیادی برای فاش نشدن محل دقیق حضور نیروها و تجهیزاتش می کند و بارها در این باره به تروریست هایی که فعالیت اینترنتی دارند هشدار داده است.

داعش برای حفاظت از اطلاعات و لو نرفتن مکان اعضای خود از طریق تصاویر منتشر شده در تویتر، آموزش های ویژه ای در نظر گرفته و دیروز حتی اعلام کرد هنگام اذان، کسی از خود و یا دیگران عکس نگیرد. چراکه با محاسبه زمان و اندازه و جهت سایه ها می توان مختصات جغرافیایی محل را شناسایی کرد.

فیلمبردار داعش

* تکفیری ها، اسیر خود را مجبور به قدم زدن و تماشا کردن بخش هایی از ساختمان بمباران شده کردند که تصاویر مربوط به این اقدام، باعث مشخص شدن مکان فیلمبرداری شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از انتشار فیلم این جنایت، برخی از تروریست های داعش از فابیو بوکاس، یکی از تروریست های انگلیسی اهل لندن بخاطر مشارکت در تصویربرداری سوزاندن معاذ الکساسبه تشکر کردند. البته این تکفیری، نام فابیو بوکاس را اشتباه نوشته است.

1 نظر

  1. لطفا يك لاشئ حرامزاده پرتغالي كه تا ديروز دنبال كسي ميگشت بين تماشاچي ها أرسنال كه به پشت خود بكشه را به انگليس نچسباتيد،اين مردك مال مديرا پرتغال دزدترين،حرامزاده ترين و يكي از هروييني ها و پدر نديده ترين هاي اروپا هستند،اينها از ألباني ها هم بدترند..زنان شان را اگر خمار باشند را واسه ٥٠ ميل شربت متادون در اختيار ميگذارن،يك مشت كراكي هروييني دزد ننه لاشئ هستن ابنها…بزودي ترتيب ايشان داده ميشه..بهرحال خوانواده پتياره اش در مديرا پرتغال بايد مثل موش برن تو سوراخ…

نظرات بسته است