محدودیت‌های کرونایی تهران یک هفته دیگر تمدید شد

0
76

رئیس ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران درباره استمرار محدودیت‌های کرونایی در این شهر توضیحاتی ارائه داد.

دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران امروز در حاشیه رزمایش شهید سلیمانی با عنوان «کنترل همه‌گیری کرونا» که محله در مشیریه تهران برگزار شد، گفت: تهران اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و تمام محدودیت‌هایی که تا الان و بر اساس مصوبه شهرهای نارنجی اجرا می‌شد، همچنان تا هفته آینده ادامه دارد.

وی گفت: محدودیت‌های شب از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در تهران ادامه خواهد یافت و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این محدودیت در شهرهای زرد هم اعمال می‌شود.

زالی افزود: درحال‌حاضر شاهد کاهش امار مبتلایان به کرونا در تهران هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم این روند رو به کاهش ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران با بیان اینکه بیماران کرونایی را از سایر بیماران در بیمارستان های تهران جداسازی می‌کنیم، گفت: در بعضی از بیمارستان‌ها این طرح اجرا شده است تا به سایر بیماران ازجمله بیماران قلبی و ریوی هم خدمات ارائه شود.

ایرنا نوشت؛ زالی گفت: گزارش‌های خوبی از بهبود بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تهران گزارش شده است. همچنین افراد مبتلا به کرونا به سرعت ردیابی و شناسایی می شوند تا از این طریق روند بهبودی آنها سرعت بخشیده شود.