مجید نامجو مطلق : بازی ایران با قطر حکم فینال را دارد..

0
256

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه بازیکنان قطر از نظر فنی با ملی‌پوشان ایران قابل قیاس نیستند، گفت: این بازی برای تیم ملی ایران حکم فینال را دارد، پس باید 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا به آینده امیدوارتر بشویم.

مهر گزارش داد؛ مجید نامجو مطلق ، در خصوص دیدار سه‌شنبه شب تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: دیدار سه‌شنبه شب برای ما بسیار حساس و سنگین است. با توجه به اینکه شرایط به گونه‌ای است که اختیار صعود تیم ملی دیگر دست خودمان نیست، باید عنوان کنم کار بسیار سختی پیش رو داریم.

وی افزود: باید از میدان‌های پیش روی نهایت استفاده را ببریم. به هرحال در شرایطی به سر می‌بریم که همه فوتبالی‌ها باید از تیم ملی حمایت کنند تا از این مرحله گذر کنیم. قطری‌ها این سال‌ها رشد خوبی داشته‌اند و با هزینه‌های زیادی که کرده‌اند و میزبانی جام جهانی 2022 را هم گرفته‌اند. آنها نیاز دارند قبل از میزبانی جام جهانی، در این تورنمنت بزرگ حضور پیدا کنند.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از نظر فنی فوتبال قطر با ایران قابل قیاس نیست، ادامه داد: هم از نظر فنی بهتر از این تیم هستیم و هم کیفیت و پتانسیل فوتبال ما بالاتر از قطر است. متاسفانه در برخی از بازی‌ها مانند ازبکستان و لبنان شرایط خوبی نداشتیم ولی در دیدار با کره‌جنوبی که کسی انتظارش را نداشت برنده شویم، این تیم را بردیم. این نشان از نوسانات تیم ملی داشت.

نامجو مطلق همچنین تاکید کرد: این دیدار برای ما حکم فینال را دارد. باید 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا به آینده امیدوارتر بشویم. تیم ملی نشان داده که هر وقت در تنگنا و مشکلات قرار گیرد خوب بازی می‌کند، برای همین امیدورام در این دیدار از سد قطر عبور کند. البته قطر هم به 3 امتیاز احتیاج دارد و باز بازی می‌کند که این کار ما را راحت‌تر می‌کند.

وی در خصوص تیم ملی قطر عنوان کرد: قطر در فاز هجومی خوب کار می‌کند. اما در کارهای دفاعی کند است. این فرصت خوبی است که بتوانیم با بازیکنان سرعتی که داریم از فضاها به خوبی استفاده کنیم و بتوانیم دروازه تیم قطر را باز کنیم.

46423_510

ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در این دیدار می‌تواند برای ایران مثمرثمر باشد؟، گفت: مساوی شانس هر دو تیم را کم می‌کند. اگر در گروه خود سوم شویم و به فکر پلی‌آف باشیم، باید عنوان کنم که در مصاف با تیم‌های چهارم یا پنجم امریکای جنوبی شانسی نخواهیم داشت و باید جام جهانی را از دست رفته بدانیم. بنابراین باید در این بازی قطر را شکست دهیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته هشتم از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل فردا سه‌شنبه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

  • مجید نامجو مطلق (زاده ۱۰ خرداد ۱۳۴۵ – تهران) بازیکن پیشین فوتبال ایرانی و هافبک پیشین باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس است.
  • نام و نام خانوادگی : مجید نامجو مطلق
  • تاریخ تولد : ۱۰/۳/۱۳۴۵
  • اولین مربی : نایب روئین دل
  • اولین تیم : جوانان استقلال
  • تیم‌های بعدی تا استقلال : بزرگسالان استقلال
  • مدت بازی در استقلال : ۸ سال
  • مدت بازی در پرسپولیس : ۳ سال
  • پست : هافبک
  • شماره پیراهن : ۷
  • افتخارات با استقلال : قهرمان جام حذفی ایران یک بار، قهرمان جام باشگاه‌های آسیا یک بار، قهرمان لیگ ایران سه بار
  • افتخارات باپرسپولیس : مقام سوم آسیا یک بار ، قهرمان لیگ ایران 2 بار