مجید محمدی معین۲۰ ماه حبس بدون مرخصی

0
187

اختلاف میان کارشناس بازجویی پرونده مجید محمدی معین با دادستانی تهران موجب شده تا تمامی درخواست های مرخصی اضطراری این زندانی برای همراهی با مادر بیمارش برای عمل جراحی فوری، بی نتیجه بماند.

 مجید محمدی معین، خبرنگار روزنامه بیان و سلام و مدیر کمیته اقتصادی انجمن ورزشی نویسان جوان به اتهام اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت ملی به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است.

این زندانی سیاسی در ۲۵ بهمن ماه سال ۸۹ و پس از فراخوان میرحسین و کروبی در تجمع شرکت کرده بود که بازداشت و ۱۱ روز را در بند ۲۰۹ زندان اوین به سر برد.

وی اکنون ۲۰ ماه است که بدون مرخصی و ملاقات با فرزند خردسالش محکومیت خود را طی می کند. این روزنامه نگار زندانی دارای یک فرزند خردسال است که تاکنون موفق به دیدار پدر نشده است. 

به گزارش کلمه، این روزنامه نگار بهار سال گذشته توسط عده ای لباس شخصی بازداشت و پس از بازجویی در مکانی نامعلوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. وی شش ماه در بند امنیتی ۲۰۹ محبوس بود که با قطعی شدن حکم ۴ ساله او به بند ۳۵۰ منتقل گردید.

مجید محمدی معین و همسرش دارای ۲ مورد ثبت اختراع است که در کارنامه مخترعین در سال ۹۰ ثبت شده است. این زندانی سیاسی مجری انحصاری جذب حامیان کمیته ملی المپیک و مبتکر جشن اسطوره های ورزش ایران و مدیر اولین شرکت تخصصی جذب حامیان مالی در ایران است.

در جریان بازجویی های وی در بند ۲۰۹ زندان اوین، مجید محمدی معین تحت شدیدترین هتاکی ها و ضرب و شتم قرار گرفت به گونه ای که منجر به خونریزی داخلی وی و بستری و عمل جراحی در بیمارستان قمر بنی هاشم گردید.