مجید جلالی قرارداد خود را با باشگاه تراکتورسازی نهایی کرد..

0
322

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از بازدید از امکانات کمپ اختصاصی این باشگاه، قرارداد خود را با این تیم تبریزی نهایی کرد.

به گزارش  مهر و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، مجید جلالی سرمربی جدید این تیم، روز شنبه با حضور در محل باشگاه و پس از جلسه با مدیرعامل از امکانات کمپ اختصاصی باشگاه تراکتورسازی تبریز بازدید کرد.

جلالی پس از بازدید زمین‌های ورزشی مجموعه، سالن‌های بدنسازی، استخر، سونا و همچنین امکانات پزشکی و فیزیوتراپی کمپ، ضمن ابراز رضایت از امکانات موجود با حضور در دفتر حمید زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد خود را نهایی کرد.

مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون سرمربی باشگاه تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران است.

jalali

وی به جهت اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به «کامپیوتر»، «معلم» و «تئوریسین» فوتبال ایران مشهور است. جلالی در حال حاضر، دبیر کل «کانون مربیان فوتبال ایران» و مدرس بین‌المللی فیفا است. فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۸۸ به خاطر آن‌چه «بازی پاک و جوانمردانه» نامید، از او تقدیر کرد.

جلالی در دهه ۱۳۷۰ بیشتر در تیم‌های پایه کار کرد. وی در این سال‌ها هدایت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و تیم نیروهای مسلح ایران را برعهده داشت. مجید جلالی جزو مربیانی است که قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است. باشگاه پاس تهران در ۱۳۸۳ با مجید جلالی تنها قهرمانی خود را جشن گرفته است. جلالی سال ۱۳۸۴ نیز صباباتری را به مقام قهرمانی جام حذفی و سوپرجام ایران رساند. وی با وجود این که پاس و صبا را به رقابت‌های آسیایی رساند؛ اما شانس هدایت این تیم‌ها را در باشگاه‌های آسیا نداشته و جای خود را به دنیزلی و ضیایی سپرد.[۴] وی در سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ روی نیمکت تیم‌های اهوازی استقلال و فولاد نشست.