مجلس درویشی کیش در آستانه پلمب است

0
203

سازمان منطقه آزاد کیش با تخلیه یک کامیون بلوک در مقابل خانه مسکونی یک درویش گنابادی که مجالس عبادی شب جمعه دراویش گنابادی در آنجا برگزار می‌شود، از ساکنان این خانه شخصی خواسته است اقدام به تخلیه فوری این مکان کنند.

به گزارش مجذوبان نور، چندی پیش عده‌ای تحت عنوان سازمان صنایع منطقه آزاد در اقدامی بی‌سابقه از منزل مسکونی- تجاری آقای انتصاری مجلس دار شب‌های جمعه دراویش گنابادی عکسبرداری کرده و پس از دو روز اخطاری مبنی بر تخلیه فوری این ملک شخصی برای وی ارسال کردند.

این گزارش می‌افزاید، در کمتر از چند ساعت پس از ارسال اخطاریه تخلیه این مکان، کامیونی حامل بلوک در مقابل خانه آقای انتصاری تخلیه شده و بدون ارایه حکم قانونی تهدید کرده‌اند ظرف فردا محل را پلمب خواهند کرد.

گفتنی‌ست شیوه‌ای که از سوی سازمان منطقه آزاد کیش برای پلمب منزل آقای انتصاری در پیش گرفته شده، یادآور‌‌‌ همان روش‌هایی است که از دهه ۸۰ برای تخریب و تعطیلی مجالس پیروان طریقت نعمت اللهی گنابادی صورت گرفته و حسینیه‌های دراویش گنابادی در شهرهای اصفهان، قم و بروجرد را با خاک یکسان کرده و در مواردی مانند شهرستان چرمهین، منزل شخصی دراویش را به طور کامل تخریب کرده است.