مت دیمون شارلاتان می‌شود

0
167

بازیگر سرشناسی که با دو فیلمش این روزها در جشنواره‌های مختلف سینمایی حضور دارد، پروژه بعدی‌اش را انتخاب کرد.

 مت دیمون پس از بازی در فیلم‌های «سابربیکان» یا «آیکون حومه شهر» و «کوچک سازی» فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد و قرار است در نقش دکتر جان آر. برینکلی ظاهر شود.

این فیلم بر زندگی واقعی دکتری متمرکز است که در نیمه نخست قرن بیستم بیمارانش را فریب می‌داد و به آنها القا می‌کرد درمان ناتوانی جنسی را کشف کرده است.

این فیلم که با عنوان «شارلاتان» ساخته می‌شود بار دیگر مت دیمون را در فیلمی که کیمبرلی استوارت تهیه‌کننده‌اش است همراه می‌کند. آنها با یکدیگر پشت دوربین درام «منچستر کنار دریا» نیز همکاری کرده بودند.

استوارت در شرکتی که سال ۲۰۱۳ تاسیسی کرده به سراغ تولید فیلم‌هایی واقعی با موضوع‌های عجیب می‌رود.

این فیلم مستقل بر مبنای کتاب غیرداستانی پرفروش سال ۲۰۰۸ با عنوان «شارلاتان: فریبکارترین آمریکایی خطرناک» ساخته می‌شود که نوشته پاپ بروک بود.

فیلمنامه این فیلم را تیمی متشکل از برایان کوپلمن و دیوید لوین که نویسنده «سیزده یار اوشن» بود، می‌نویسند.

برینکلی کارش را با تاسیس کلینیکی در سال ۱۹۱۸ شروع کرد و به بیماران وعده دارد که مشکلات جنسی و ناتوانی در فرزنددار شدن را می‌تواند حل کند. او با استفاده از جراحی و استفاده از سلول‌های جنسی بز و تلقیح آنها می‌خواست این کار را انجام دهد. این دکتر با این فریبکاری ثروت بسیاری کسب کرد تا زمانی که به دلیل مرگ چندین بیمار به دادگاه کشیده شد .

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مت دیمون سال پیش با فیلم «دیوار بزرگ» ساخته ژانگ ییمو و فیلم دیگری از مجموعه داستان‌های «جیسون بورن» به کارگردانی پل گرینگراس روی پرده‌های نقره‌ای بود.