مت دیمون دوباره در نقش جیسون بورن دیده شد

0
235

نخستین تصویر از مت دیمون در فیلم جدید جیسون بورن منتشر شد.

 فرانک مارشال تهیه‌کننده فیلم جدید «بورن» در پست توییترش تصویری از فیلم جدید جیسون بورن را منتشر کرد که نشان دهنده بازگشت بورن با حضور مت دیمون است.

او نوشت: اولین روز عکاسی فیلم انجام شد و خوشحالم گزارش دهم «بورن» برگشته است!

بورن از سال ۲۰۰۷ تاکنون در نقش بورن بازی نکرده و آخرین فیلم از این مجموعه با بازی دیمون «اولتیماتوم بورن» بود.

در سال ۲۰۱۲ جرمی رنر در یک بخش از این مجموعه با عنوان «میراث بورن» جلوی دوربین رفت. این فیلم حدود ۲۵۰ میلیون دلار فروش کرد در حالی که سه فیلم قبلی با حضور مت دیمون فروش بیشتری داشتند و «اولتیماتوم» به تنهایی ۴۴۰ میلیون دلار فروخته بود.

تا کنون چهار قسمت از مجموعه جاسوسی بورن ساخته شده است. «هویت بورن» به کارگردانی داگ لیمان (۲۰۰۲)، «برتری بورن» به کارگردانی پل گرینگرس (۲۰۰۴)، «اولتیماتوم بورن» به کارگردانی پل گرینگرس (۲۰۰۷) و «میراث بورن» به کارگردانی فرانک مارشال (۲۰۱۲).

این فیلم که فیلم پنجم از مجموعه «بورن» است هنوز عنوانی ندارد و قرار است تابستان آینده اکران شود. شایعاتی مبنی بر انتخاب عنوان «دشمن بورن» شنیده شده است.

در بورن پنجم مت دیمون در کنار جولیا استایلس، تامی لی جونز، الیشیا ویکاندر و ونسان کاسل نقش‌آفرینی کرده‌است. استایلس که با دیمون در دو پروژه‌های قبلی او شامل «برتری بورن» و «اولتیماتوم بورن» بازی کرده، در فیلم جدید نیز با دیمون جلوی دوربین می‌رود. او مثل دیمون از پروژه «میراث بورن» کنار گذاشته شده بود.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پل گرینگراس که فیلم دوم و سوم را کارگردانی کرده بود، بار دیگر بر صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است.