مایکل کیتون از اشتباهش عذرخواهی کرد

0
198

بازیگر برنده اسکار در آستانه نمایش فیلم جدیدش برای اشتباهی که در مراسم گلدن گلوب انجام داد، عذرخواهی کرد.

مایکل کیتون که در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب برای معرفی بازیگر زن نقش مکمل برنده جایزه روی صحنه آمده بود، وقتی اسامی نامزدهای این بخش را می‌خواند از میان ۵۵ فیلم نامزد نام فیلم‌های «ارقام پنهان» و «حصارها» را نخواند.

او که به زودی با فیلم «بنیان‌گذار» روی پرده‌های سینماها می‌رود در آستانه نمایش فیلمش تاکید کرد به هیچ وجه نژادپرست نیست و نام این دو فیلم که هر دو با تمرکز بر بازیگران سیاهپوست ساخته شده‌اند، بر مبنای اشتباهی احمقانه بر زبان او جاری نشده‌اند.

مایکل کیتون تاکید کرد که هر دوی این فیلم‌ها از آثار با ارزش سینما هستند و خود وی از مبارزان تثبیت حق برابر برای بازیگران سفید و رنگین پوست بوده است.

بازیگر «مرد پرنده‌ای» تاکید کرد که از حامیان حقوق مدنی است.

وی گفت این اشتباه را خیلی احمقانه و وقتی داشت اسامی را از روی صفحه دیجیتال می‌خواند انجام داده است.

فیلم «بنیانگذار» که درباره زندگی خالق شبکه رستوران‌های مک دونالد است اکرانی کوچک در دسامبر داشت تا بتواند در رقابت‌های سینمایی سال شرکت کند و اکران گسترده آن از ۲۰ ژانویه شروع می‌شود. این فیلم را جان لی هنکاک کارگردانی کرده و بر مبنای فیلمنامه رابرت دی سیگل ساخته شده است. نیک آفرمن، جان کارول لینچ، لیندا کاردلینی و پاتریک ویلسون دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این بازیگر افزود همه‌اش به این اشتباه فکر می‌کند و با خودش تکرار می‌کند که عجب اشتباهی کرده است.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، کیتون گفت به تماشاچیان برنامه اطمینان می‌دهد که هیچ موضوعی تبعیض‌آمیزی جز یک اشتباه پشت این موضوع نبود. او گفت تصوری غیر این مثل این است که بخواهی بگویی ال گور مخالف با تغییرات آب و هوایی است.