مایکل داگلاس و دایان کیتون همبازی می‌شوند

0
255

در یک فیلم کمدی جدید که تابستان امسال اکران می‌شود، مایکل داگلاس با دایان کیتون همبازی شده‌اند.

فیلم کمدی «و اینطوری پیش می‌رود» به کارگردانی راب راینر از 11 ژوییه (20 تیر) راهی سینماهای آمریکا می شود.

در این فیلم مایکل داگلاس و دایان کیتون برای اولین بار در کنار هم بازی می کنند تا در یک کمدی رمانتیک، مشکلات میانسالی را تصویر کنند.

در این فیلم داگلاس در نقش مردی به نام اورن بازی می‌کند که ناگهان می‌فهمد یک نوه دارد. در این میان کیتون در نقش همسایه او ظاهر می شود که می خواهد کمک کند تا او مشکلاتش را حل کند.

راینر کارگردانی کمدی‌های دیگری را هم در کارنامه دارد. او این فیلم را بر مبنای فیلمنامه مارک آندروس که نامزد اسکار هم شده بود، ساخته است.

راب راینر به تازگی (8 اردیبهشت) با جایزه چاپلین برای یک عمر دستاوردهای هنری‌اش در مراسم انجمن فیلم تقدیر شد.

راینر که فیلم‌هایی چون «وقتی هری سالی را دید»، «عروسی پرنسس»، «با من بمان» و «میزری» را در کارنامه اش دارد، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نیز بوده است. او سه بار نیز نامزد انجمن کارگردانان بوده و 9 بار نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب شده است.

راینر بارها در برابر دوربین هم قرار گرفته و جدیدترین تجربه او در این زمینه نقش‌آفرینی او در فیلم «گرگ وال استریت» اسکورسیزی بود که در نقش پدر شخصیتی که لئوناردو دی کاپریو نقشش را بازی کرده است، ظاهر شد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، راینر با داگلاس در فیلم «بیمار آمریکایی» همکار بود. آخرین فیلم این کارگردان، فیلم کمتر دیده شده و مستقل «جادوی بل ایزل» بود که با بازی مورگان فریمن در سال 2012 اکران شد.