مایلی‌کهن پای خواننده لس‌آنجلسی را به 90 باز کرد!

0
195

محمد مایلی‌کهن در برنامه 90 با نام بردن از یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی، عادل فردوسی‌پور را در وضعیتی عجیب گرفتار کرد.

نود شب گذشته از دو بخش اصلی تشکیل شده بود؛ بررسی بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم و گفت‌وگو با علی کفاشیان و البته ادامه دعواي مايلي كهن و علي دايي در نيمه شب!

پرسش مسابقه پیام کوتاه این هفته نود به معرفی قهرمان سیزدهمین دوره لیگ بر‌تر اختصاص يافت و مردم باید از میان سه گزینه استقلال تهران، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و نفت تهران، گزینه مورد نظر خود را برگزيدند.

 110703_358

رضا غیاثی، ‌‌کار‌شناس داوری، فردوسی‌پور را تا پایان برنامه همراهی کرد و عادل در بخش نخست برنامه پس از قرعه‌کشی، به بررسی وضعیت جدول و سه بازی پایانی هر پنج مدعی قهرمانی پرداخت.

نود درجه نخستین گزارشی بود که شب گذشته پخش شد و بلافاصله پس از آن خلاصه بازی راه‌آهن و تراکتورسازی به نمایش درآمد؛ بازی که تبریزی‌ها در پایان آن جشن قهرمان جام ‌حذفی را در شهرشان برگزار کردند و البته در طول نود دقیقه، سه گل هم از راه‌آهن دریافت کردند تا تونی هر دو بازی لیگ خود را با شکست به رختکن رفته باشد.

اما اعتراض و بی‌احترامی تماشاگران تبریزی به‌ ابراهیم‌زاده، یکی از بازیکنان قدیمی تراکتور‌سازی، موجب شد تا بازیکنان آن تیم نخواهند در جشن شرکت کنند و سرانجام با تأخیر به مراسم بیایند. کاپیتان تراکتورسازی هم در حمایت از بازیکن خود به او اجازه داد تا نخستین کسی باشد که جام را بالای سر می‌برد.

ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با نود، علت اعتراض تماشاگران را خط‌دهی لیدرهایی دانست که از او تقاضای پول کرده ‌و چیزی دریافت نکرده بودند.

 

پس از پخش بازی مس و سپاهان و بررسی داوری دو باز نخست گزارش مفصلی از بازی مهم و زیبای هفته گذشته در انزلی پخش شد که منجر به شکست سنگین چهار بر دوی استقلال برابر ملوان شد. ان گزارش حواشی فراوانی داشت كه مهم ترين آن لباس مايلي كهن بود.

امیرحسین فشنگچی مهمان گفت‌وگوی ویژه 90 بود.

 110702_682

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: امسال شرایطم بهتر از سال‌های قبل بود و خیلی‌ها می‌گفتند در انزلی بازی کردن سخت است ولی خوشبختانه در ملوان خیلی راحت هستم و مردم انزلی نیز نسبت به من لطف دارند و خیلی مرا حمایت کرده‌اند.

فشنگچي گفت: مهندسی نساجی اراک قبول شدم ولی در ‌‌نهایت فوتبال را انتخاب کردم. فردوسی‌پور در این لحظه عنوان کرد که شما همیشه فوتبال را به علم ترجیح داده‌اید که فشنگچی این موضوع را تایید کرد. همچنین تصاویری از پنالتی گرفتن‌های فشنگچی در بازی‌های مختلف پخش شد و وی در خصوص آن‌ها توضیحاتی ارائه داد. فشنگچی در طول گفت‌وگو با اشاره به انکه فردوسی‌پور هیچگاه در گزارش بازی‌ها از او تعرف نکرده در پایان برنامه گفت که من تنها چپ پای تکنیکی هستم که شما از او تعریف نکردید!

گزارش نود تا نود نيز پخش شد که طی آن به عملکرد بازیکنان ایرانی تیم‌های خارجی (لژیونر‌ها) پرداخته شده بود.

علی کفاشیان مهمان بعدر برنامه نود بود. وی در مورد حامی مالی تیم ملی فوتبال گفت: برای این حامی مالی سقف مشخص نکرده‌ایم ولی کف قرارداد ما ۷ میلیارد است که ۵ میلیارد آن را گرفته‌ایم و ۲ میلیارد باقی مانده را به زودی خواهیم گرفت البته این مقدار افزایش پیدا می‌کند و سقفی برای آن مشخص نشده است.

 110701_335

وی در مورد گلریزان و مسائل مربوط به آن در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: چنین مسئله‌ای درست نیست و برداشت اشتباه شده است، اسپانسر تیم ملی پولی را به فدراسیون می‌دهد و تا حدود زیادی نیز فدراسیون درآمدزایی می‌کند و نیازی به گلریزان نیست.

گزارشی از مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال پخش شد که توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود.

کفاشیان در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه مردم با کمک‌های مالی تیم ملی را یاری کنند اظهار داشت: البته اینطور که مطرح می‌شود نیست و هزینه‌های تیم ملی فوتبال تامین می‌شود و مشکلی در این خصوص نیست.

در ادامه، کفاشیان در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کی روش پس از جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: روز گذشته برای ادامه همکاری صحبت‌هایی با کی روش داشتیم و تا حدود زیادی با هم به توافق رسیدیم و قرار است صحبت‌های باقیمانده را طی روزهای آینده انجام دهیم.

وی در مورد پاداش ملی پوشان گفت: پاداش همه ملی پوشان داده شده و فقط پاداش بازی با تایلند مانده است.

کفاشیان ادامه داد: ما مزد خودمان را گرفتیم که صعود به جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران بود.

وی در مورد پاداش خودرو ملی پوشان اظهار داشت: این قول وزارت ورزش بود و به فدراسیون ارتباطی نداشت.

کفاشیان همچنین در مورد رفتن سیموئز گفت: وی چند روز پیش نامه‌ای برای من نوشت که من مشکلات شخصی دارم و نمی‌توانم بمانم و پس از بررسی موضوع با این مسئله موافقت شد.

مصاحبه‌ای از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پخش شد. گودرزی در بخشی از صحبت‌های خود در این مصاحبه در خصوص پیش بینی‌اش از بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: بوسنی را می‌بریم، نیجریه را نیز تحت یک سری شرایط می‌توانیم شکست دهیم، آرژانتین نیز تیم قدرتمندی است که نمی‌توان انتظار داشت مقابل آن به پیروزی برسیم.

وی در مورد استقلالی یا پرسپولیسی بودنش خاطرنشان کرد: هنوز نفهمیده‌ام که طرفدار کدام تیم هستم، هر تیمی قشنگ بازی کند از آن لذت می‌برم!

محمد مایلی کهن که به خاطر درگیری‌های این روز‌هایش با علی دایی روی بورس است، در برنامه دوشنبه شب ۹۰ روی خط آمد تا درباره صحبت‌ها و ادعاهای علی دایی حرف بزند. سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به عکسی که از او توسط رسانه‌ها منتشر شده گفت که این عکس مربوط به ۳۷ سال پیش است و این عکس به زمانی بر می‌گردد که رژیم طاغوت سر کار بوده است.

 110700_242

مایلی‌کهن با تاکید بر اینکه «جا نماز آب نمی‌کشد» مدعی شد که علی دایی هنگام بازی ایران و ازبکستان برای دریافت گرین کارت به امریکا رفت. بعد از این صحبت، مایلی‌کهن در برنامه زنده تلویزیونی به طرز عجیبی نام یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی را آورد و تاکید کرد که چه قبلا چه حالا به این خواننده علاقه داشته هر چند انتقادهایی را هم به او وارد می‌داند.

بعد از این اظهارنظر عجیب، فردوسی‌پور خنده‌کنان از مایلی‌کهن خواست که حرف‌های باقی مانده‌اش را به بعد موکول کند!

پس از گذشت حدود ۳ ساعت و نیم از آغاز برنامه ۵۴ درصد به پرسپولیس و ۳۳ درصد به استقلال رای داده بودند.

برنامه نود این هفته ساعت2:18 دقيقه بامداد سه شنبه به پایان رسید.