«مايكل كيتون» گزينه اول فيلم جديد «تيم برتون»

0
760

«مايكل كيتون» مذاكرات اوليه خود را براي بازگشت به نقش اول فيلم «بيتل جوس 2» آغاز كرد.

در اكتبر 2013 ‌، «تيم برتون» از توليد قسمت دوم اين فيلم ماورائي خبر داد ولي در آن زمان بازيگر نقش اول اين فيلم معرفي نشده بود. «كيتون» در نسخه اصلي فيلم «بيتل جوس» نقش اصلي را بازي كرده است و به نظر مي رسد با حفظ نقش به قسمت دوم اين فيلم هم بازگردد.

«كيتون» درباره بازي در اين فيلم به پايگاه خبري (MTV News) گفت : همكاري در پروژه هاي سينمايي «تيم برتون» برابر است ! آينده اي پيش بيني شده و موفق . «كيتون‌» در حال حاضر فيلم «مرد پرنده اي» را در نيويورك مقابل دوربين برده است.

«تيم برتون» كارگرداني اين فيلم را بر اساس فيلمنامه اي به قلم «ست گراهام اسميت» بر عهده خواهد داشت.

بیتل جوس، ‏ فیلمی کمدی، ترسناک و ماورائی به کارگردانی تیم برتون است که در سال ۱۹۸۸ میلادی ساخته شد. داستان فیلم دربارهٔ زوج جوانی است که بعد از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا بمانند. خانواده‌ای مالک خانه‌شان می‌شوند اما دختر نوجوان خانواده روح آنها را می‌بیند.

بازیگران این فیلم الک بالدوین، جینا دیویس، وینونا رایدر و مایکل کیتون در نقش «بیتل جوس» هستند. فیلم با بودجهٔ ۱۳ میلیون دلاری، ۸۰ میلیون دلار فروش داشت و دهمین فیلم پرفروش سال ۱۹۸۸ شد. این فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین گریم شد. بعد از موفقیت این فیلم، انیمیشنی به همین نام از روی آن ساخته شد که تیم برتون مدیر اجرایی تولید آن بود و از شبکهٔ ای‌بی‌سی و بعداً از شبکهٔ فاکس پخش شد.

به گزارش سینما خبر؛ اين فيلم در مرحله پيش توليد قرار دارد.