مامور اسمیت با «ماتریکس ۴» برنمی‌گردد

0
217

بازیگر نقش «مأمور اسمیت» در فیلم‌های «ماتریکس» که نقش دشمن اصلی را ایفا می‌کرد، در فیلم جدید این مجموعه، گروه را همراهی نخواهد کرد.

هیو ویوینگ اعلام کرد به دلیل تلاقی برنامه‌هایش در «ماتریکس ۴» حضور نخواهد داشت.

وی که با ایفای نقش اصلی منفی از مهم‌ترین شخصیت‌های فیلم بود، در حالی در «ماتریکس» بازی نمی‌کند که کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرده است کیانو ریوز و کری-آن ماس در «ماتریکس ۴» بازی می‌کنند تا در نقش‌های شناخته شده خود جلوی دوربین بروند چون بدون شخصیت‌های «نئو» و «ترینیتی» فیلم بی‌معناست.

همین را می‌توان برای «مأمور اسمیت» هم گفت که با بازی هیو ویوینگ به عنوان شخصیت شرور فیلم تصویر شده بود. اکنون به نظر می‌رسد این بازیگر نمی‌تواند در فیلم چهارم گروه را همراهی کند.

ویوینگ در مصاحبه با «تایم آوت لندن» گفته است در گروه «ماتریکس ۴» نخواهد بود زیرا برنامه‌اش با اجرای نمایش «دیدار» یکی شده است.

وی گفته است: باعث تأسف است اما من از قبل پیشنهاد بازی در «دیدار» را داشتم و وقتی بحث «ماتریکس» پیش آمد، می‌دانستم ساخته می‌شود اما از تاریخ‌ها خبر نداشتم.

وی افزود که علاقه مند بود در هر ۲ پروژه همکاری کند اما پس از هشت هفته معلوم شد تاریخ‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند و او بازی در نمایش «دیدار» را پذیرفت.

وی گفت: با کارگردان فیلم یعنی لانا واچوفسکی در ارتباط بودم اما او به این نتیجه رسید که انجام ۲ پروژه با هم از نظر زمان‌بندی ممکن نیست و با وجود تغییر زمان‌ها، در نهایت تصمیم گرفت بدون من فیلم را بسازد.

کاملاً محتمل است که شخصیت مأمور اسمیت در «ماتریکس ۴» با حضور بازیگر دیگری ساخته شود زیرا برمبنای آخرین شایعات پلات داستان بر مبنای چهره‌های جوان‌تر شخصیت‌های سه‌گانه پیش می‌رود.

هر چند یحیی عبدالمتین نیز قرار است در نقش مورفئوس جوان ظاهر شود اما به نظر می‌رسد غیبت ویوینگ محسوس باشد.

جیدا پینکت اسمیت از دیگر بازیگران مجموعه پیشین نیز به فیلم جدید می‌پیوندد تا در کنار بازیگران جدید فیلم از جمله چون جسیکا هِنویک، نیل پاتریک هریس، جاناتان گراف، توبی آنوومر، مکس رایملت و اریندیرا ایبارا جلوی دوربین برود.

نمایش «دیدار» ویوینگ از ۳۱ ژانویه تا می در نشنال تئاتر روی صحنه خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از ایندی وایر، تولید «ماتریکس ۴» که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده انتظار می‌رود در ماه فوریه شروع شود.