مارک والبرگ در پروژه فاجعه نفتی

0
288

فیلمی درباره فاجعه نفتی در حالی ساخته می شود که جی‌سی شاندور کارگردان فیلم «همه چیز از دست رفته است» نیز در این پروژه حضور دارد.

مارک والبرگ با پیشنهاد کمپانی لاینزگیت برای بازی در فیلمی که درباره فاجعه نفتی ساخته می شود، در مراحل اولیه مذاکرات با این کمپانی برای حضور در این فیلم است که با عنوان «افق آب‌های عمیق» ساخته خواهد شد. این فیلم داستان فاجعه نفتی خلیج مکزیک در سال 2010 را تصویر می‌کند.

جی‌سی شاندور که جدیدترین پروژه‌اش فیلم تحسین‌شده درام «همه چیز از دست رفته است» با بازی رابرت ردفورد بود، مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. لورنزو دی بوناوینتورا و مارک واهرادیان از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

متیو مایکل کارناهان فیلمنامه‌نویس «جنگ جهانی زد» نسخه فیلمنامه پایانی را نوشته است. افق آب‌های عمیق نام یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک است که در سال 2010 آتش گرفت و منفجر شد. این حادثه باعث کشته شدن 11 کارگر این سکو شد و بزرگترین نشت نفتی خارج از ساحل در تاریخ ایالات متحده را رقم زد.

مذاکرات با مارک والبرگ در مراحل اولیه است و هنوز هیچ قراردادی امضا نشده است. اگر آن‌ها به توافق برسند، والبرگ نقش یکی از مدیران این سکوی نفتی را بازی می‌کند که سعی در نجات دادن افراد خود دارد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، والبرگ اخیرا در فیلم «ترنسفورمرز: عصر نابودی» با دی بونادنتورا همکاری کرده است. این فیلم تا کنون بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.