مارک والبرگ: «ترنسفورمرز» جدید ارزش پول بلیت سینما را دارد

0
194

ستاره چهارمین قسمت «ترنسفورمرز» یا «تغییر شکل‌دهندگان» گفت که فکر می کند مردم واقعا به اندازه ارزش پولی که برای بلیت این فیلم می‌دهند از آن لذت خواهند برد.

به تازگی تریلر فیلم جدید «ترنسفورمرز: عصر نابودی» منتشر شده و حال مارک والبرگ ستاره این فیلم می‌خواهد طرفدارانش بدانند که این فیلم چقدر هیجان‌انگیز خواهد بود.

والبرگ گفت: به نظر من خیلی وقت‌ها پیش می آید که تریلرهایی که قبل از تماشای فیلم نمایش داده می شود، تماشاچیان سینما را گمراه می‌کند. آن ها یک لحظه خیلی جالب و هیجان‌انگیز می‌بینند و با خود می گویند که چقدر این فیلم خوب است و می خواهم آن را ببینم، اما حقیقت این است که وقتی آنها تریلر را می بینند در واقع بعضی از بهترین بخش های فیلم را دیده اند.

اما به گفته والبرگ، در مورد چهارمین قسمت مجموعه فیلم های «ترنسفورمرز» که توسط مایکل بی ساخته شده است، داستان از این قرار نیست.

او در ادامه گفت: نحوه به کار گرفتن دینوبات‌ها (دایناسورهای رباتی) خیلی خیلی جالب است. آپتیموس دیگر یک سوت ندارد که هر وقت بخواهد بزند و همه دیگران بیایند برای او مبارزه کنند. او باید واقعا آن‌ها را متقاعد کند تا در این نبرد شرکت کنند و نحوه انجام این کار خیلی جالب است. به نظر من مردم واقعا به اندازه ارزش پولی که می دهند از این فیلم لذت خواهند برد و واقعا ارزش صبر کردنش را خواهد داشت. فکر می کنم طرفداران پر و پاقرص این مجموعه هم از تماشای این فیلم لذت خواهند برد و باید منتظر چیزی کاملا جدید در آینده باشند.

وقتی از او جزییات بیشتری درباره این «چیز کاملا جدیدی» که درباره اش صحبت کرد پرسیده شد، والبرگ پاسخ داد که تماشاچیان باید خودشان آن را ببینند و انتظار داشته باشند که کاملا شگفت‌زده شوند.

والبرگ تاکید کرد: وقتی بخش‌هایی از یک فیلم را ببینیم و قطعاتی که سر هم شده؛ با یک خطر کاملا جدید، دشمنان جدید و تمام چیزهایی که دوستشان داریم و همه انفجارها و اکشن هیجان انگیز فیلم، خوب این خیلی خوب است، اما به نظر من همه چیز کمی واقع‌گرایانه تر و کمی باورپذیرتر به نظر می رسد.

باور کردن اینکه اضافه کردن دایناسورهای روباتی غول پیکر به باورپذیرتر کردن یک فیلم کمک ‌کند کمی سخت است! اما اثبات حرف های والبرگ تنها با تماشای فیلم ممکن می شود. «ترنسفورمرز: عصر نابودی» روز بیست و هفتم ماه ژوئن اکران خواهد شد.

مایکل بی کارگردان چهارمین فیلم «تغییر شکل دهندگان» با بازی مارک والبرگ و نیکولا پلتس است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «تغییر شکل‌دهندگان» فیلمی اکشن و علمی تخیلی محصول سال 2007 به کارگردانی مایکل بی است. در این فیلم بازیگرانی همچون شیا لبوف، مگان فاکس، جان تورتورو، هوگو ویوینگ، جاش دوهامل، ترسی گیبسون، پیترگالن، مارک رایان ایفای نقش کردند. این فیلم درباره برخی وسایل الکتریکی است که موجودات جدیدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر شکل دادن شده اند. این موجودات به دو دسته طرفداران انسانها و دشمنان آنها تقسیم میشوند و به جنگ با یکدیگر می‌پردازند و…